2º Bac. - D

Recuperación en Septiembre de Fundamentos del Arte II. Todo 2º Bachillerato y adultos

Recuperaciones para septiembre de Fundamentos del arte II.

Recuperación en Septiembre de Fundamentos del Arte II

Recuperaciones para septiembre de Fundamentos del arte II.

2ºS BACH. ADULTOS Y VESPERTINO - PARA PREPARACION DE LA ABAU

Fundamentos del Arte II. Preparación ABAU

Comunicado de Fundamentos de Arte II -- ABAU--

Buenas a todos.

PARA 2º BACHILLERATO VESPERTINO Y ADULTOS. CONECTORES + FONETICA: VOCALES LARGAS Y DIPTONGOS

Recuperación Historia

Normas para a recuperación da materia de Historia de 2º de Bacharelato.

1. Recuperación da primeira avaliación: entrega de 4 preguntas tema dos bloques 1, 2 e 3: https://grupotraballohistoriaespana.blogspot.com/p/contidos.html

2. Recuperación da segunda avaliación: entrega de 4 composicións de texto do século XIX.

TEGP. EXAME FINAL. 2ºBacharelato Artes(Todolos grupos). Profesor:Lois Corvera.

Convócase a todo o alumnado que non superou por curso a materia de TEGP, a un EXAMEN FINAL.

A convocatoria será comunicado ao seu correro electrónico.

DEBUXO ARTÍSTICO II. Exame final. Tódolos grupos (A,B,C,D e Adultos).Profesores: Mª Cristina González Treceño e Lois Corvera

Convócase a todo o alumnado que non superou por curso a materia de Debuxo Artístico II, a un EXAMEN FINAL.

A convocatoria será comunicado ao seu correro electrónico.

EXAMEN FINAL de  DEBUXO ARTÍSTICO II para os grupos A, B, C  (diurno), D (vespertino), e ab (adultos).

EXAME FINAL de DESEÑO para os grupos (A)2º Bacharelato B e 2º Bacharelato D. (Xavier Mandado)

RECORDATORIO de entrega das actividades de recuperación para o alumnado de DESEÑO (A)2ºBach. B e 2ºBach.D con Xavier

Ola a todas/os!

Vos lembro que a data de entrega dos exercicios de recuperación da 1ª e 2ª avaliación, na materia de DESEÑO cúmprese o venres 22 ás 14:00 h. Respectade a data e a hora pois non se recollerá ninguha tarefa fóra de prazo.

Un saúdo

Xavier Mandado

2º BACHILLERATO ADULTOS Y VESPERTINO - REPORTED SPEECH. Plazo de entrega hasta Viernes, 22, a las doce de la noche

ALUMNOS YA APROBADOS INGLES 1º Y 2º VESPERTINO Y ADULTOS

Actividades para o alumnado de DESEÑO (A)2ºBach. B e 2ºBach.D con Xavier

Ola a todos/as!

A nova proposta de traballo, de ampliación de materia, consiste na execución dun cartel. Nos vosos correos atoparedes toda a información, en diferentes arquivos, sobre esta tarefa: o exercicio a realizar, as pautas e instrucións, a teoría, exemplos, data de entrega, etc. Lembrade a importacia de respectar a forma, calidade de acabado, e a data de entrega.

Moito ánimo e un saúdo

PARA 2ºS VESPERTINO Y ADULTOS - CONDICIONAL & PASIVA (Plazo de entrega: lunes, 18, a las doce de la noche)

PENDIENTES DE DIBUJO ARTÍSTICO I

Las alumnas con Dibujo Artístico I pendiente, recordaros que tenéis hasta el 22 de mayo para enviarme las actividades que detalladamente os explico en el correo electrónico.

Recordad también que el examen se celebrará, con caracter telemático, el 27 de mayo de 2020, a las 16:00 horas y tendrá una duración de 90 minutos.

Manteniéndonos en contacto por correo eléctrónico. Un saludo,

Covadonga

Fundamentos del Arte II

Recuerdo de fechas de límite de entrega para recuperación de FUNDAMENTOS DEL ARTE II

28/5 /20

TEGP. 2ºBacharelato Artes(Todolos grupos). Profesor:Lois Corvera.Últimas entregas.

Recórdovos que tedes que seguirme a enviar (quen non o fixo) os traballos de "Estampaxe"(carímbos, monotipos e reservas), así como os de "Pop Art".

Si alguén ten algo pendente da 2ª Avaliación que mo mande antes do mércores 13/05/20.

PARA 1º Y 2º BAC ADULTOS Y VESPERTINO. - TRANSFORMATIONS