1º Bac. - B

DATA LÍMITE TAREFAS DEBUXO I (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

6ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL NEOCLASICISMO

El Neoclasicismo.
Leéis con calma este último tema del libro, preludio ya de la edad moderna.
Es la época que se hace el Palacio de Las Cortes en Madrid, y El Capitolio de EEUU; buscarle parecido con los Ordenes griegos!

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Ides a debuxar….si si a debuxar de tres formas diferentes:

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!!, espero que estedes ben. Envíovos a proposta para o novo traballo. Esta vez imos a practicar os volúmenes e a luz en diferentes superficies. Ides a elexir catro obxectos que estéan feitos de diferentes materiais de forma que a súa superficie e a súa textura sexa diferente en todos eles.

Actividade PAPERCUT para o alumnado de VOLUME. Grupos 1º Bacharelato A - B - C - D e (A)1º Bach A

¡Ola a todos/as!

Se vos achegou ó voso correo as instrucións sobre  a nova proposta de actividade na materia de Volume.

Un saúdo

5ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!

EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!
Buenos días chicos, de momento damos por presentado, conocido un poco, el Barroco, dado que ya lo habéis leído, resumido, interpretado, analizado historia y características.

Nos adentramos ahora a intentar dominar esta época y con ella el Arte Barroco.

Actividades de recuperación para o alumnado de VOLUME

Ola a todos/as!

As tarefas de recuperación da 1ª e 2ª Avaliación foron enviadas ó voso correo. Contémplase a recuperación con diferentese posibilidades: Recuperación da 1ª, da 2ª, das dúas ou de tarefas pendentes da 2ª avaliación. A cada un de vós se lle achegou a modalidade que lle corresponde. Atoparedes, tamén nese correo, fichas e explicacións sobre a execución destas tarefas.

Ánimo e a traballar.

FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) El BARROCO, conocerlo

EL BARROCO, conocerlo.

Buenos días chicos, de momento damos por dominado el Renacimiento, espero que os hayan gustado esos genios maravillosos y esa época.

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todo@s!!! espero que sigades todos moi ben. Aquí envío a seguinte tarefa. Continuando con debuxos dos ollos, narices, bocas.... imos tentar ordealos facendo unha cara!!! A primeira parte desta tarefa consiste en que fagades un autoretrato, si, si tedes que retratarvos. Podedes facelo cun espello diante.

Filosofía. Profesora Inés Fernández Buján.

Tarefas de repaso, reforzo e recuperación para o 3º Trimestre de 2020.

As tarefas consistirán en facer os seguintes exercicios dos temas 1, 2 e 8 do Libro de texto:
Tema 1: pax 35, ex. 2, 3 (só o primeiro apartado), 5; pax 36, ex. 6; pax 37, ex. 16, pax 39, ex.1 e 2; pax 40, test (todas).
Tema 2: pax 56, ex. 3, 4, 5, 7; pax 57, ex. 13 e 14; pax 59, ex, 3, 4 e 10, pax 60, test (todas).
Tema 8: pax 196, ex. 4, 5 e 7; pax 197, ex. 10, 12, 14 e 16; pax. 199, ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 e 10; pax 200, test (todas).

Refuerzos Educación Física y Anatomía Aplicada para Bachillerato (profesor Ricardo)

Entrar en:

IES Politécnico. Aula Vitual.

1º Bacharelato.  Curso: EDUCACIÓN  FÍSICA 1º BACHILLERATO (Ricardo)

4ª FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) El RENACIMIENTO, dominarlo.

Fundamentos del Arte I para 1º Bac A, B, C , D, y (a) Profesora Lidia Romero

El Renacimiento:

Bueno chicos, seguimos en este alucinante tiempo, el Renacimiento, del que ya conoceis caracteristicas y causas.

TRABALLO DEBUXO

Ola chic@s!!! Espero que tod@s estedes moi ben. Envíovos un RETO para os vindeiros días. 1º tedes que ver o vídeo adxunto. 2º Tedes que realizar un debuxo (tamaño A3) libre, poidendo usar a técnica que queirades (sexa xa usada na clase ou non) e o soporte que queirades (papel, cartón, plástico.....).

3ª.- FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero)

Fundamentos del Arte I para 1º Bac A, B, C , D, y (a) Profesora Lidia Romero

Para los que tenéis suspensa una o las dos evaluaciones, habrá tareas para intentar recuperar y que podáis aprobar la asignatura.Serán tareas personalizadas, significa que debéis escribirme un correo@ solicitandome dichas tareas. Algunos de vosotros ya lo han hecho, pero los que todavía no.