4º ESO - A

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenas tardes, os mando una nueva tarea. El plazo de entrega es el 17/06.

Actividades recuperación matemáticas

Buenas tardes,

Recordad que:

El control de recuperación de la 1ª Evaluación es el miércoles 10 de junio a las 12:00 h.

La fecha límite para enviar los ejercicios de recuperación de la 1ª evaluación es el martes

9 de junio.

Saludos,

Aurora y Chus

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL- 4º ESO

Ola a todos !!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Imos a achegarnos un pouquiño ao mundo do cine. Primeiro ides a ver o seguinte vídeo sobre as orixes do cine:

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, os mando actividades de refuerzo de sintaxis (yuxtapuestas, coordinadas y subordinación sustantiva).

La fecha límite de entrega es el 8/06.

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

Actividade voluntaria para entregar antes do día 8 de xuño.

Matemáticas 4º ESO A e B

Buenos días,

Adjuntamos 1 archivo con ejercicios de repaso de la primera evaluación, debe hacerlos el alumnado que tiene la primera evaluación suspensa.

Otro archivo con ejercicios del tema 12. Probabilidad

La fecha límite para enviarlos es el martes 9 de junio.

Ánimo que ya queda poco.

Traballo Historia para o 5 de xuño

Traballo sobre a gripe española de 1918

Pódese facer individual ou en grupos de ata 4 persoas. Data límite de entrega o 5 de xuño. Enviar a xaquinpastoriza@gmail.com ou joaquinpastoriza@edu.xunta.gal

1. Que foi a “gripe española”?

2. Por que foi coñecida con ese nome?

3. Cantas vítimas provocou

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenas tardes, la tarea de esta semana es el examen que ibamos a hacer antes del confinamiento. (he eliminado la parte de literatura porque llevamos dos semanas con poesía y teatro). El plazo de entrega es hasta el 31/05.

No os despistéis: el boletín de recuperación tiene como fecha límite de entrega el 6/06.

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL-4º ESO

Ola a todos!!!, espero que estedes ben. Envíovos a proposta para o novo traballo. Esta vez imos traballar sobre fotografía.

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

Actividade voluntaria para entregar antes do vindeiro venres, 29 de maio, de 2020.

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, os mando la corrección; ya que el plazo de entrega ha finalizado.

Pendentes de 3º da ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Como vos comuniquei xa mediante correo electrónico, tendes os que teñades a materia pendente suspensa teredes que facer unha proba en liña o próximo martes día 27 no horario de clase, é dicir, ás 16.00. Preciso que vos conectedes á páxina de Webex mediante o enlace que recibiredes no voso correo electrónico. Se tendes problemas para entrar, escribídeme un correo.

Pendentes de 3º da ESO Lingua galega e literatura

Como sabedes o domingo pasada foi a festividade das Letras Galegas. Esta semana preciso que busquedes información sobre o autor ou autora á que se lle dedicaron este ano e fagades unha breve redacción cos datos do mesmo. A extensión mínima é dunha folla e deberes entregalo por correo electrónico antes do mércores día 27.

Saúdos

Verónica Taboada

Última tarefa de VALORES

Falta pouco para rematar o curso e esta é a úlitma tarefa de valores. Consite en buscar información sobre a relación entre o COVID-19 e o deterioro ecolóxico do planeta. Podedes buscar un video ou un artigo de opinión nun xornal ou revista. Tedes que enviarmo cun comentario breve antes do 18 de xuño. Un saúdo e moito ánimo!!!!

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, chicos, esta semana tenéis que hacer los ejercicios de las páginas:194,196,197,198, 199, 200 y del texto de la página 202: tema, resumen y estructura.

La fecha límite de entrega es el día 25/05.

Pendentes e reforzo de 3º ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Esta semana imos repasar as cantigas medievais. Para iso quero que analicedes a cantiga que vos adxunto. Recordade o esquema que tiñamos para esta finalidade.

Saúdos!

Verónica

Matemáticas 4º ESO A e B

Buenas tardes,

Como es muy poco probable que podamos hacer las recuperaciones y el examen que teníamos pendiente de forma presencial, vamos a hacer unas pruebas  para realizarlas telemáticamente como alternativa.

Serán los miércoles a las 12.00 h.

Fechas y horas de las pruebas y recuperaciones: