2º ESO - B

Lingua Galega

Nas páxinas 178 e 179 revisaremos o vocabulario relacionado co tempo cronolóxico. Facede os exercicios 2 e 3.

Na páxina 184 repásase o uso de paréneses e comiñas. Lédeo  e facede despois o exercicios 1,2 e 3 da páxina 185.

Oratoria

Na última clase presencial de Oratoria explicamos a técnica de memorización coñecida como “Método Loci” ou “Palacio Mental”. Explicade en que consiste e as súas características prinicipais.

Data límite de entrega: 19-6-20

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenas tardes, el plazo de entrega de estas actividades acaba el 14/06.

VALORES ÉTICOS: ESO2B 3ª AVALIACIÓN: 8/6/20

Ola, alumn@s.

ACTIVIDADE
 Le a cita de Burke e explica, como máximo en media carilla, o que podías facer ti en calquera ámbito por axudar a humanidade.

“Ninguén cometeu maior error que o que non fixo nada pensando que só podía facer un pouco”
        Edmund Burke

A data límite para entregar o exercicio  deste documento é o 16 de xuño. A partir deste día    non recollo  a actividade posto que o 22 de xuño celebrase a avaliación.

Lingua Galega

Nesta semana debedes ler o texto da páxina 173 despois responder ás preguntas 1,2,3, e 4 da páxina 174 e ás 10, 11 e 13 da 175.

Oratoria

Un aspecto importante da Oratoria é a dicción. Nesta semana debedes resumir as características principais dunha boa dicción que estudamos neste curso. Repasade os vosos apuntamentos.  Tamén podedes ver o seguinte vídeo, especialmente nestes minutos: 8, 10.15, 16.50, 23.50

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, os envío dos fichas de refuerzo.

La fecha límite de entrega es el 8/06.

Lingua Galega

Nesta semana repasaremos os conceptos de suxeito e predicado. Téndelos na páxina 164. Despois lede o texto da páxina 170 e facede os exercicios 1, 2, 6 (só os dous primeiros puntos), 7 e 8.

Oratoria

A semana pasada revisamos o concepto de siloxismo, nesta debemos recordar outro relacionado co anterior: a falacia. Algúns/nhas ao falardes do siloxismo xa citastes a noción de “falacia”, no entanto, debedes agora explicar, ademais deste concepto, tamén os tipos de falacias que pode haber.

Matemáticas 2º ESO Agrupamento Específico

Buenas tardes,

Adjunto archivo con ejercicios para recuperación de la primera y segunda evaluaciones. Tienen que hacerlo los que tengan esas evaluaciones suspensas.

La fecha límite para enviarlos es el jueves 10 de junio.

Recordad que la fecha de la recuperación es el día 4 de junio.

Saludos, Aurora

Lingua Galega

Nesta semana repasaremos os nomes de parentesco. Facede os exercicios 1, 2,3 e 4 das páxinas 160-161.

Tamén revisaremos o uso dos dous puntos e dos puntos suspensivos. Téndelo na páxina 166. Despois facede os exercicios  1, 2, 3 e 4 da páxina 167. Enviade os exercicios só ao meu correo: jorgejaresgo@gmail.com

Oratoria

Tócanos revisar o concepto de "siloxismo". Debedes explicar que é, cales son os seus elementos e estrutura, e cando e para que se utilizan.

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, estas son las actividades de la semana que viene.Tenéis como plazo de entrega hasta el día 31/05.

No os despistéis del boletín de recuperación: el plazo finaliza el 3/06.

Un salud

Exame recuperación pendentes 1º ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Como vos comuniquei xa mediante correo electrónico, tendes os que teñades a materia pendente suspensa teredes que facer unha proba en liña o próximo martes día 26 no horario de clase, é dicir, ás 17.40. Preciso que vos conectedes á páxina de Webex mediante o enlace que recibiredes no voso correo electrónico. Se tendes problemas para entrar, escribídeme un correo.

Saúdos

Verónica

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas a todos e todas

Esta semana imos traballar a festividade das Letras Galegas, que se festexou o pasado domingo. Para iso tendes que ver o vídeo https://www.youtube.com/watch?v=JjDWS9hT7OQ con atención. Logo, deberedes redactar ao voso modo, pero con sentido e boa ortografía, a información que alí atopedes. Se queredes, podedes ampliar información noutras páxinas.

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenas tardes, os envío las tareas de la semana (fecha límite el 25/05)

Lingua Galega

Esta semana lede a lectura das páxinas 154-155 e respondede ás preguntas 1,2,3,4 e 5 da páxina 156.

VALORES ÉTICOS: ESO2B 3ª AVALIACIÓN: 15/5/20

Ola, alumn@s, espero que vaia todo ben.
Intentade facer  tod@s a  tarefa, fundamentalmente porque é unha forma de  manter o ánimo e así tampouco perdedes o hábito de traballo

ACTIVIDADE
    Imos  repasar “ As emocións e o equilibrio persoal”sobre o que estivemos reflexionando na 1ª avaliación.
A 1ª actividade  consiste en facer anuncios publicitarios, como mínimo catro,  que prexudiquen ó consumidor  á hora de conseguir un  equilibrio persoal .

Oratoria

Tócanos revisar a "estrutura ou construción do discurso", isto é, que partes ten, e as funcións e características de cada unha delas. Podedes revisar os vosos apuntamentos, consultar libros ou ver este vídeo:

Matemáticas 2º ESO Agrupamento Específico

Buenas tardes,

Adjunto archivo con ejercicios de repaso del tema 6. Álgebra.

La fecha límite para enviarlos es el viernes 22 da mayo.

Aurora