1º ESO - B

Hola chicos:

Una última actividad tipo text de repaso.

Ánimo, Rosa.

Hola chicos:

Como habéis estudiado las Áreas de Figuras PLanas practicar co los Ejercicios de la pág 246:1, 2, 3, 4a, 5b, 6b,7a.

Ánimo, estamos en la recta final.

VALORES ÉTICOS: ESO1B 3ª AVALIACIÓN: 8/6/20

Ola, alumn@s.

ACTIVIDADE
 Le a cita de Burke e explica, como máximo en media carilla, o que podías facer ti en calquera ámbito por axudar a humanidade.

“Ninguén cometeu maior error que o que non fixo nada pensando que só podía facer un pouco”
        Edmund Burke

A data límite para entregar o exercicio  deste documento é o 16 de xuño. A partir deste día    non recollo  a actividade posto que o 22 de xuño celebrase a avaliación.

DATA LÍMITE TAREFAS EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

Ante todo espero que estedes moi ben e animadísimos por que cada vez falta menos para estas merecidas vacacións que xa casi chegan. Avísovos de que o 12 de xuño é o último día para enviar tarefas de plástica. A partir dese día non recollerei nada. Espero que estedes animados e ilusionados nesta recta final. Para todos unha aperta enorme e moitísimo ánimo.

MATEMÁTICAS1º ESO Grupo Específico

Esta semana toca Teorema de Pitágoras. Tenéis la teoría en el libro de texto pág 222 y 223.

Ejercicios. Pág  223: 1, 2, 3, 4.

Päg 231: 24, 25.

Del Tema 13 estudiáis las Áreas y perímetros de: tiángulos, cuadrados, rectángulos,rombos,trapecios, polígonos regulares, círculo.

Ánimo que estamos en la recta final.

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL-1º ESO

Hola chicos:

Esta semana vamos  con el tema 12. En el Libro de Texto mirais la teoría de los apartados3; 4; 5; 6.

El video que os adjunto os ayudará.

Ejercicios: Pág 229. 5 y 6.

Pág 216. 1

Pág 230. 11

Ánimo a todos.

Hola chicos:

El video que os adjunto os ayudará.

Ejercicios: Pág 229. 5 y 6.

Pág 216. 1

Pág 230. 11

Ánimo a todos.

LENGUA CASTELLANA

Buenos días, chicos, esta semana empezamos con el teatro, tenéis que hacer los ejercicios de las páginas: de la 184 a la 187, los ejercicios son del 1 al 19.

No os despistéis del boletín de recuperación: el plazo finaliza el 3/06.

Un saludo.

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL-1º ESO

Ola a todos!!!, espero que estedes ben. Envíovos a proposta para o novo traballo. Esta vez imos introducirnos no mundo do papel.

Exame recuperación pendentes 1º ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Como vos comuniquei xa mediante correo electrónico, tendes os que teñades a materia pendente suspensa teredes que facer unha proba en liña o próximo martes día 26 no horario de clase, é dicir, ás 17.40. Preciso que vos conectedes á páxina de Webex mediante o enlace que recibiredes no voso correo electrónico. Se tendes problemas para entrar, escribídeme un correo.

Saúdos

Verónica

Hola chicos.

Esta semana vamos a trabajar operaciones con medidas angulares.

Volver a ver el vídeo de <rectas y ángulos>

Teoría del Libro de texto tema 11 apartados 4 y 5. Hacer los ejercicios resueltos.

Actividades para entregar: Pág 208 .1 a) 2 b) 3 a) 4 c) 5 a) 6 a).

Ánimo. Rosa

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas a todos e todas

Esta semana imos traballar a festividade das Letras Galegas, que se festexou o pasado domingo. Para iso tendes que ver o vídeo https://www.youtube.com/watch?v=JjDWS9hT7OQ con atención. Logo, deberedes redactar ao voso modo, pero con sentido e boa ortografía, a información que alí atopedes. Se queredes, podedes ampliar información noutras páxinas.

VALORES ÉTICOS: ESO1B 3ª AVALIACIÓN: 15/5/20

Ola, alumn@s, espero que vaia todo ben.
Intentade facer  tod@s a  tarefa, fundamentalmente porque é unha forma de  manter o ánimo e así tampouco perdedes o hábito de traballo

ACTIVIDADE
    Imos ter en conta o título do tema da 1ª avaliación “Animais e persoas”.
A primeira  actividade consiste en realizar anuncios publicitarios, como mínimo catro, mantendo en cada anuncio a intención   de vender productos  para animais ou para persoas.

LENGUA CASTELLANA

Buenas tardes, chicos, esta semana tenéis que hacer los ejercicios de las páginas: 170, 172 (1 y 2), 173, 174 (menos el 16), 175 y 176. La fecha límite de entrega es el 24/05.

Un saludo.

Hola chicos:

Esta semana, repasamos el tema de proporcinalidad y porcentajes que ya vimos presencialmente. Repasar la teoría por el libro de texto y el cuaderno.

Os mando este boletín de actividades para hacer.

Cualquier duda me lo decís.

Hola chicos:

Os mando este boletín de actividades para hacer.

Cualquier duda me lo decís.