Novembro 2019

Mes da ciencia en galego

O alumnado de 3º de ESO terá que resolver uns cantos enigmas. Para iso temos preparados uns retos científicos en varios lugares co centro para intentar salvar o planeta dunha pandemia inminente.

Sumámonos á compaña de sensibilización En Negro Contra as Violencias.
Será ás 11h no recreo. Abrirase o acto coa lectura duns textos redactados por un grupo de alumnos/as. A continuación alumnos/as de 3º ESO cantarán unha peza. Para clausurar o acto faremos unha foto de grupo coa máxima participación da comunidade educativa do centro. As cores negra e violeta serán a protagonista.

Obradoiro de regueifa a cargo de Lupe Blanco

Temos programado na biblioteca do centro un obradoiro de regueifa a cargo de Lupe Blanco para o vindeiro venres, día 29. Está destinado ao alumnado de 1º de ESO. Haberá dous pases onde o alumnado poderá darlle a fondo á improvización.

Se queredes saber máis sobre Lupe Blanco de Bergantiños aquí vos deixamos unhas referencias: