Novembro 2019

Acto conmemorativo do día contra a violencia de xénero

Esta mañá tivo lugar no patio do instituto o noso acto conmemorativo do día contra a violencia de xénero.
Abriuse o acto cunha baile performance do alumnado de 3º de ESO sobre unha canción de Guadi Galego: Matriarca.
Laura e Serxio conduciron o acto e deron paso ás lecturas de relatos escritos polos seus compañeiros de 1º de Bach: Katy, Álvaro, Cecilia, Andrés, Laura, Egoitze Serxio.
E finalmente un grupo de alumnos despidiu o acto cantando Aleuia.
Para terminar posamos para unha foto coa nosa pancarta : Perdouro Respecta.
Agradecemos o dpto de Electrónica por encargarse da megafonía.

Accede ao álbum de fotos aquí.

Mes da ciencia en galego

O alumnado de 3º de ESO terá que resolver uns cantos enigmas. Para iso temos preparados uns retos científicos en varios lugares co centro para intentar salvar o planeta dunha pandemia inminente.
Deixámosvos unha pista: Dimitri

Exposición Biblioteca - Día contra a violencia de xénero

Hoxe é 25 de novembro, Día interncional contra a violencia de xénero, e invadimos o hall de entrada do centro cunha exposición de fondos recomendados en torno á temática do 25.

Perdouro Respecta

Acto conmemorativo no día contra a violencia de xénero no IES Perdouro.
Sumámonos á compaña de sensibilización En Negro Contra as Violencias.
Será ás 11h no recreo. Abrirase o acto coa lectura duns textos redactados por un grupo de alumnos/as. A continuación alumnos/as de 3º ESO cantarán unha peza. Para clausurar o acto faremos unha foto de grupo coa máxima participación da comunidade educativa do centro. As cores negra e violeta serán a protagonista.

Vémonos mañá ás 11h!

Obradoiro de regueifa a cargo de Lupe Blanco

Temos programado na biblioteca do centro un obradoiro de regueifa a cargo de Lupe Blanco para o vindeiro venres, día 29. Está destinado ao alumnado de 1º de ESO. Haberá dous pases onde o alumnado poderá darlle a fondo á improvización.

Se queredes saber máis sobre Lupe Blanco de Bergantiños aquí vos deixamos unhas referencias:

Os nove anos de Fraguas en Lugo

O 7 de outubro, coincidindo coa celebración do 41° aniversario do IES Perdouro, Antón Niñe, ex-profesor do instituto, e Xulio Xiz, ex-alumno de Antón Fraguas, viñeron presentarnos unha exposición sobre os nove anos que o escritor homenaxeado traballou en Lugo.
Ese mesmo día tamén había 30 anos que se celebrara en Lugo unha xuntanza entre Fraguas e os seus alumnos. Todos eles asistiron a un xantar e puxéronlle o seu nome a unha rúa. Fraguas fora profesor no instituto masculino (IES Lucus Augusti) e deixara un gran recordo xa que era moi bo profesor. Chamábanlle Santo Antonio ou San Fraguas.

David Val Pena fálanos da súa viaxe en bicicleta

O martes 8 de outubro David Val Pena, locutor en Radio Foz, veunos contar ao alumnado de 3º e 4º de ESO a súa impresionante viaxe polo mundo que narrou no libro "Un nómada en bicicleta. Pedaleando alrededor del mundo" (LAR Libros. Serie Vivencias. Viveiro 2018), unha vaixe duns 19.000 kilómetros por 20 países en 13 meses.
Para comezar, púxolle nome á súa bicicleta. Chamoulle Quiscolina, porque levaba a casa nela, co cal só podía levar o importante e imprescindible. David marcouse esa ruta porque leu un libro de Xurxo Mariño e decidiu facela. Fíxoo sen adestrar, só cunha boa bicicleta e boas rodas e en toda a viaxe só tivo que poñer un parche. El, ademais, non ten coche polo que anda en bici habitualmente. A bicicleta baleira pesaba 20 kg e coas cousas pesaba 147 kg. De Foz a Francia xa adelgazou 6 kg, polo que foi deixando pertenzas polo camiño, porque se deu conta de que non podía transportar tanto peso. Tamén influíu a dificultade do camiño. Por exemplo, tivo que baixar 1200 chanzos coa bicicleta.