ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA PARA AS PROBAS DO DELF ESCOLAR EN GALICIA

Os diplomas DELF (Diplôme d’Études en Langue Française1) son os diplomas oficiais de lingua francesa expedidos polo Ministerio de Educación Nacional de Francia e recoñecidos internacionalmente por 174 países. A súa validez é indefinida.

O alumnado dos centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia pode presentarse ás probas para a obtención deste diploma ao abeiro dun convenio de colaboración entre a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional e o Servizo de Cooperación e de Acción Cultural da Embaixada de Francia en España (SCAC) polo que se implantou o diploma DELF Scolaire -DELF Escolar- en Galicia.

Quen pode presentarse?

Todos aqueles alumnos e alumnas de centros públicos de ensino secundario da Comunidade Autónoma de Galicia que estuden a materia de Francés como primeira ou segunda lingua estranxeira, estean matriculados nunha Sección Bilingüe en Francés ou cursen o programa de Bacharelato de dobre titulación BachiBac.

Prazo de matrícula:

O prazo de matrícula é do 3 ao 27 de febreiro de 2020 na Alianza Francesa correspondente.

Máis información na circular que se adxunta.

PROBAS DE ACCESO A CICLO MEDIO E CICLO SUPERIOR DE FP

Convocadas as probas de acceso aos ciclos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2020

Orde do 20 de xaneiro de 2020 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2020:

• Grao medio: O prazo de presentación abranguerá os días 2 e 13 de marzo de 2020, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: O prazo de presentación abranguerá os días 10 e 19 de febreiro de 2020, ambos os dous incluídos.

Máis información:

SOLICITUDE DE RESERVA PARA ALUMNADO DE CENTROS ADSCRITOS

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición:

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 29 de febreiro, debe realizarse no centro no que o/a alumno/a está matriculado/a no presente curso.

Máis información aquí.

FELICES FESTAS

A comunidade educativa do IES PEDRO FLORIANI deséxalle un Bo Nadal e próspero Aninovo.

Atentamente,

IES PEDRO FLORIANI

COMEZAN OS CLUBS DE LECTURA

Este curso contamos con catro clubs de lectura que darán comezo ao longo do mes de outubro coa seguinte distribución:

7 de outubro: 1º e 2º ESO / FP Básica HEDWIG

14 de outubro: 3º e 4º ESO / LAURIÓN

21 de outubro: Bach, Ciclos, Adultos / ATENEA

28 de outubro: Lectura fácil

REUNIÓN INFORMATIVA COAS FAMILIAS

O vindeiro luns 7 de outubro terá lugar a xuntanza coas familias de principio de curso no Salón de Actos do Instituto no seguinte horario:

• 18:30: 1º ESO
  • 19:00: 2º e 3º ESO
  • 19:30: 4º ESO e 1º Bacharelato
  • 20:00: 1º e 2º FP Básica

Agardámosvos!

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

HORARIO INICIO DO CURSO 2019/20

PRESENTACIÓNS DÍA 16 DE SETEMBRO DE 2019

1º e 2º ESO

11:30-12:00 h

AULAS

3º e 4º ESO

12:00-12:30 h

1º e 2º BACH, CICLOS FP
  e 2º FPB

12:30-13:00 h

O ALUMNADO TERÁ EXPOSTAS

NA ENTRADA DO INSTITUTO

AS LISTAS PARA LOCALIZAR A SÚA AULA E TITOR/A

Nota: A hora de saída é aproximada.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro, as listaxes provisionais das solicitudes do fondo solidario de libros de texto e axudas de material así como o período de reclamacións.

Horario de 9:00 a 13:00 horas.

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

Publicamos o calendario de datas e horas de exames de setembro.

A entrega de notas será o xoves día 5 de setembro ás 11:00 horas.

Reclamacións: 5 e 6 de setembro.