Física e Química

INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO

Curso 2020-2021

No curso 2020-2021 o Departamento de Física e Química está formado por:

• Mario Outeiro Iglesias (xefe de Departamento)
  • José Luís Rodríguez Gesto

NOME DA

MATERIA

NOME DO

PROFESOR

Nº DE

ALUMN@S

HORAS SEMANAIS

OBRIGATORIA/

OPTATIVA

2º ESO A

ARMN

2º ESO B

ARMN

3º ESO A

4º ESO A

1º BAC A

2º BAC A

Optativa

O horario de atención a nais/pais (con cita previa é o seguinte):

• Mario Outeiro Iglesias: xoves de 12:35 a 13:25.
  • José Luís Rodríguez Gesto: venres de 12:10 a 13:00.

O alumnado ten colgado na Aula Virtual a Programación Didáctica de cada curso, xunto con un resumo da mesma. Ante calquera dúbida relacionada con este aspecto, prégase pedir cita ao Xefe do Departamento.

Tres técnicos do Parque Eólico Experimental de Sotavento achegáronse o venres, día 9 de abril, para realizar un obradoiro de enerxías renovábeis co alumnado de 3º da ESO (e 2 de Física de 2º de Bacharelato). As actividades, realizadas no interior e no exterior do IES Pedregal de Irimia, constaron dunha parte teórica e dunha práctica na que os/as rapaces/zas puideron observar o funcionamento dunha cociña solar, dunha placa solar térmica e de moitas maquetas relacionadas co mundo das enerxías renovábeis. A actividade, organizada polos departamentos de Tecnoloxía e Física e Química, rematou cun xogo de "Pasapalabra" e cun chocolate "solar" para todos os/as participantes.

O listado dos libros de texto empregados polo Departamento neste curso 2020-2021 son os seguintes: PREME NA IMAXE PARA OBTER A INFORMACIÓN

Modificacións da Programación do Departamento por motivo da suspensión da actividade educativa presencial. Inclúese a materia de Aproveitamento de Recursos do Medio Natural de segundo de ESO:

2º de ESO
3º de ESO
4º de ESO
1º de BAC
Física 2º de BAC
Química 2º de BAC
APRMN 2º de ESO

Saída  co alumnado de 4º ESO e 1º BACH con visitas á empresa química AMSlab e á Fundación TIC.

Álbum: Curso 2019-2020 -> Visita á Fundación TIC