Convocatoria de setembro

Recuperación setembro 3º ESO

No documento adxunto van as instrución e traballos da convocatoria extraordinaria de setembro

RECUPERACIÓN HISTORIA 4ºESO (AVAL. EXTRAORDINARIA. SETEMBRO 2020)

Para a recuperación da materia de Historia de 4ºESO, o alumnado seguirá as pautas comunicadas persoalmente mediante o correo electrónico usado ao longo do curso, que son as mesmas recollidas a continuación.

En liñas xerais, o plantexamento sería o seguinte:

ALUMNADO DE ORDINARIO:

• PROBA XENÉRICA SOBRE OS CONTIDOS IMPARTIDOS NA 1º E 2º AVALIACIÓN. Para tal fin, o alumno ten que preparar os contidos dos temas 1, 2, 3, 4 e 5. As preguntas serán abertas para que o alumno poda razoar e relacionar o aprendido durante a preparación da proba. Valorarase a boa expresión e o uso de vocabulario propio desta materia.

A proba poderá ser presencial escrita ou oral vía webex, caso ser necesario.

ALUMNADO DE REFORZO: presentarán as tarefas realizadas axeitadamente dos temas 1, 2, 3, 4 e 5.

IMPORTANTE: a data e hora de entrega das tarefas (reforzo) ou realización da proba (ordinario) será a prevista polo centro no calendario de setembro. Esta información será publicada na web do centro.