Conmemoración do 25 N

Dende a Biblioteca conmemoramos o 25N, Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres, coa exposición dos carteis presentados ao concurso na categoría de "imaxe gráfica".

Súmase á exposición o "Manual dos modais básicos", no que alumnas de 4º B (Naira, Judith e Siomara) abordan certos temas tabú relacionados co xénero, a sexualidade e o colectivo LGBTIQA+. Aínda que este traballo non está directamente relacionado co obxectivo do 25N, consideramos que nesta semana é importante recordar as palabras RESPECTO e IGUALDADE.

De entre os presentados no centro, estes son os carteis escollidos para enviar ó Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais contra a violencia de xénero, convocado pola Consellería de Educación:

Ainhoa Rodríguez Pose (2ºB)

Marcos González López (3ºB)