A actitude participativa ten premio

A alumna Érika Blanco de 3ºESO vén de recoller o premio que entrega a Deputación da Coruña no marco do programa Turismo Escolar, ao cal se presentou a finais do curso pasado.
O premio, consistente nun iPad Air2 para a alumna e outro para uso do centro educativo, foi entregado na Coruña o pasado mes de febreiro. O certame busca poñer en valor o coñecemento do patrimonio cultural por parte das novas xeracións para garantir a súa conservación.
A raíz da visita didáctica ao castelo de Vimianzo, a alumna elaborou unha maqueta inspirada nesta construción para completar un traballo grupal na aula de Historia medieval.
O resultado final desta experiencia dá boa conta de que a implicación e o traballo adoitan ter recompensa!
 Parabéns, Érika!