Inicio do curso 2023-24

O luns 11 de setembro comezan as clases, en horario normal de 8:40 a 14:20h (mañán) e 16:30 a 18:10 (tarde). A entrada no centro para todo o alumnado será a partir das 8:40h.

O transporte escolar funcionará en horario normal, mais pode haber incidencias motivadas á empresa que fai o servizo. O alumnado transportado deberá estar con tempo nas paradas.

O alumnado será recibido a primeira hora polos titores respectivos, tendo clase normal a partir da segunda hora segundo horario:

• O alumnado de nova incorporación ao centro (1ºESO) será atendido polo equipo directivo e os titores respectivos a primeira hora.
  • O alumnado do resto dos cursos da ESO e BAC recibirán no seu correo do @iesdepastoriza horario e plano de ubicación das aulas o venres 8 ás 13h, sendo recibidos polos titores respectivos nas aulas asignadas.

Calendario curso.