Información do Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Como cada curso escolar, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES de Pastoriza organizará diferentes actividades dirixidas ao noso alumnado co claro obxectivo de empregar con corrección a nosa lingua, enxalzala e divulgala.

Este equipo está constituído por profesorado, persoal non docente e alumnado.

É unha obviedade dicir que todos os alumnos e alumnas do centro están convidados  a participar nas diversas propostas que iremos ofertando ao longo do curso académico mais, nesta ocasión, como coordinadora do equipo, gustaríame salientar que contamos cunha comisión integrada por alumnado de 3º ESO. Son rapaces e rapazas moi comprometidos co idioma cos que se convocan xuntanzas asiduamente e que brindan a súa axuda na toma de decisións, propoñen actividades, forman parte do xurado no momento de deliberar nos diferentes concursos organizados,...

Desde este foro, quero agradecerlles a súa implicación e colaboración coa causa deste equipo.

Graciñas!!