Escola de pais. Adolescencia e ocio: binomio necesario e imprescindible

25/03/2010 20:00
Etc/GMT+1

O xoves 25 de marzo de 2010 ás 20:00 horas celebrarase na sá de usos múltiples do instituto unha charla-coloquio impartida por D. Héctor Pose Porto, profesor da Universidade da Coruña, que versará sobre o tema "Adolescencia e ocio: binomio necesario e imprescindible".

Con esta segunda charla deste curso comezamos unha colaboración moi interesante cun grupo de profesionais de distintos ámbitos que, coma nós, pensan que a relación entre familias e profesores é totalmente necesaria para definir estratexias para traballar cos nosos fillos e alumnos e que baixo o lema "Falar de educación", levan varios anos inmersos nestes temas.

Se queredes coñecer a traxectoria e os intereses do relator podedes visitar o seguinte enlace,

event | by Dr. Radut