Xeografía e Historia

Modificacións a programación de Valores para o terceiro trimestre do curso 2019/20

Podedes consultar as modificacións as progrmacións da materia de valores nos adxuntos que se achegan a continuación

PROGRAMACIÓNS DO DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA, Curso 19/20

CURSO 19/20: RESUMO DAS PROGRAMACIÓNS DO DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORÍA PARA AS MATERIAS DE XEOGRAFÍA E HISTORIA DE 2º,3º,4º, ECONOMÍA DE 4º , AIEE DE 4º , VALORES

CADERNO DE VERÁN 2º ESO

CADERNO DE VERÁN PARA O ALUMNADO DE 2º ESO QUE TEN QUE RECUPERAR A MATERIA EN SETEMBRO.RECORDA QUE DEBES PRESENTAR ESTE CADERNO DE TRABALLO O DÍA DO EXAME PARA QUE PODA SER AVALIADO.

ÁNIMO E FELIZ VERÁN!

CADERNO DE VERÁN 1 º ESO PARA SETEMBRO

CADERNO DE VERÁN PARA ALUMNADO SUSPENSO DE 1º ESO E ALUMNADO DE 2º ESO COA MATERIA DE 1º PENDENTE. LEDE CON ATENCIÓN AS INDICACIÓNS DO CADERNO XA QUE NON TEDES QUE FACER TODAS AS FICHAS.

ÁNIMO E FELIZ VERÁN!

O MEGALITISMO EN GALICIA

O pasado día 21 de maio o Departamento de Xeografía e Historia organizou unha conferencia titulada "O megalitismo en Galicia", impartida por Xosé Francisco Píriz, membro do Grupo de Traballo "A Fornela" e coautor do libro Antas e pedrafitas en Galicia.

Os alumnos asistentes, dos grupos de 1º de ESO, disfrutaron moito da actividade, principalmente coas maquetas e proxeccións.