Formularios PREMATRÍCULA 1º E 2º DE ESO

· PARA O ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º DE ESO OU 2º DE ESO NO CURSO 2020 - 2021

Le atentamente estas instrucións antes de descargar os formularios de prematrícula 1º ESO ou 2º ESO:

· Link ao formulario de prematrícula de 1º ESO aquí.

· Link ao formulario de reserva de opcións de 2º ESO aquí.

Os formularios tamén poden descargarse nos ficheiros adxuntos a esta publicación

NOTA IMPORTANTE: Os documentos son pdf editables, co que unha vez descargados poden ser cubertos sen necesidade de imprimilos e, unha vez cubertos, deben enviarse ao enderezo ies.mos@edu.xunta.gal  (tamén fuciona o enderezo ies.mos@edu.xunta.es)

Prégase que se envíen os formularios cos datos dentro dun prazo que remata o 12 de XUÑO.

IMPORTANTE: O ENVÍO DESTA PREMATRÍCULA NON SUPÓN QUE O ALUMNADO QUEDE MATRICULADO NO IES DE MOS NO CURSO ACADÉMICO 2020-2021. NA WEB DO CENTRO PUBLICARANSE AS INSTRUCIÓNS E PRAZOS DO PROCESO DE MATRÍCULA.

AdxuntoTamaño
1ESO_PREMATRICULA_pdfeditable.pdf134.22 KB