Orientación

YAM: "Xuventude Consciente da Saúde Mental"

Informamos que o IES Monte Neme foi seleccionado para levar a cabo o programa de prevención YAM, que significa ¨Xuventude Consciente da Saúde Mental¨.

Este é un programa  que invita a reflexionar sobre diferentes situacións e a considerar enfoques distintos cando un ou unha se enfronta aos retos da vida ou a problemas de saúde mental.

Dispós de máis información no documento adxunto.

Instruccións para as Probas de Acceso Á Universidade

Aquí tedes un vídeo con instruccións para os alumnos e alumnas que se presentan ás ABAU.

ABAU - Instrucións para as Probas de Acceso á Universidade - YouTube

Visita virtual á UDC ( Universidade da Coruña)

Desde a UDC, ofrecen a posibilidade de realizar visitas virtuais ao campus da UDC e aos diferentes graos universitarios.

Se queres ter máis información . accede desde o seguinte enlace:

Probas de acceso a ciclos de grao medio e superior

Publicouse a Orde do 17 de decembro de 2021 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo,  para o ano 2022.