You are hereActividades

Gañadoras do concurso de fotos de outono 2020

1º premio para Mara Galván Domínguez, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica.

2º premio para Zoe Baqueiro Valladares, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica.

Gañadoras do concurso de postais de nadal 2020

Sol Vicente Míguez, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica é a autora da postal de nadal gañadora do concurso organizado polo centro.  O toque de actualidade ao misturar o nadal co "complemento de moda", a mascarilla, conquistou ao xurado encargado de elixir aos gañadores.

Tamén acadou un premio a postal de Zoe Baqueiro Valladares, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica, cunha postal amosando o centro nevado.

Lembrando ás vítimas da violencia de xénero

Como todos os anos a comunidade educativa do IES Montecelo realizou un acto de recordo as vítimas. Unha árbore coas follas secas era o opunto de partida, onde un grupo de alumnos e alumnas ían depositando unha folla verde  en substitución dunha seca, ao tempo que se lían os nomes de cada unha das vítimas do 2020. A folla verde representaba o recordo e o respecto a cada unha delas. Na lectura intercalábanse frases e versos. Todos os partcipantes recibiron un bolsa de tela co lema "Stop violencia de xénero. Basta xa" serigrafiado polo alumnado dos ciclos de Artes gráficas.

Homenaxe ás vitimas violencia de xénero

Outro ano máis o IES Montecelo homenaxea ás vítimas da violencia de xénero cun acto participativo de todo o alumnado.

O músico Iván Pérez visita o noso centro

O vindeiro día 20 o músico Iván Pérez membro do grupo True Mountains virá de visita o IES Montecelo para intercambiar opinións sobre música e cultura en xeral co alumnado de FP básica do centro.

Ademáis, Pérez ofrecerá un concerto no centro onde poderemos deleitarnos co seu carisma e paixón escoitando os seus temas, entre os que se inclúe "No hay perdedor", cuxa letra foi escrita por Gabriel Jesús Molina Medina, alumno de 1° de FP básica de Artes Gráficas do IES Montecelo, no marco dun concurso de poesía do módulo de Comunicación e Sociedade.

Primeiro número de Montesfera, o periódico estudantil da FP Básica do IES Montecelo

Sae o primeiro número do periódico Montesfera que será o medio  de expresión do alumnado de FP básica. Nel inclúense artigos de fondo e de opinión sobre temas que lles preocupan, tales coma o uso das drogas, o aborto, a educación sexual e a mesmísima FP Básica.
Tamén mostran os seus gustos, preferencias e coñecemento mediante mini reportaxes sobre temas de índole diversa cos que as lectoras poidamos aprender cousas novas. Por exemplo sobre o Mushin, o Jeet Kun Do ou a República Dominicana.
Ademais este número inclúe o poema gañador de Gabriel Jesús Molina Medina alumno de 1° de FP básica. Poema que será musicado polo artista Iván Pérez alma do grupo True Mountains que en breve ofrecerá un concerto no noso centro.

De excursión a Soutomaior

Este mes de maio, o alumnado de FP básica disfrutou dun día cultural visitando Soutomaior.