You are hereCurso 21-22

Curso 21-22

Plan Proxecta no IES Montecelo

O Plan Proxecta sobre Educación sexual no IES Montecelo

Durante o curso 2021/2022 o alumnado da FP Básica estivo traballando co programa Quérote+, promovido polo Departamento de Comunicación e Sociedade.

As profesoras desenvolveron as actividades do programa sobre Educación sexual ao longo do curso, e visitou o centro, a sexóloga Bárbara Penas no mes de abril.

O grupo de peiteado e estética, volcou as actividades realizadas no blog Peiteando a diversidade que podedes consultar no seguinte enlace:  Peiteando diversidade

OFERTA DE TRABALLO DESEÑADOR GRÁFICO

Dispoñibles dúas ofertas de traballo para deseñadores gráficos.

Alumnado recén titulado ou exalumnado interesado nas ofertas contactar co centro no télf. 986850261 ou enviar CV a ies.montecelo@edu.xunta.gal co asunto Oferta deseñador gráfico.

PRESENTACIÓN PROBAS LIBRES

A xornada de acollida para as probas libres do curso 2021/22 será o 6 de xuño ás 12:05h.

O alumnado matriculado nas probas libres deberá presentarse á xornada de acollida para ter dereito á realización das probas.

PROGRAMACIÓNS PROBAS LIBRES 2022

Nos arquivos adxuntos podedes atopar as programacións das probas libres de 2022

Participación en SpainSkills 2022

Esta semana tres alumnos do IES Montecelo representan a Galicia na competición SpainSkills 2022 en Madrid, nas categorías de Xardinaría paisaxística e Floraría. Hoxe remata a competición e están a facer as últimas probas en Floraría e a dar os últimos retoques ao xardín en Xardinaría paisaxística. Estes son os protagonistas e parte do seu traballo.

OFERTA EMPREGO: TÉCNICO EN FARMACIA

Precísase técnico en farmacia e parafarmacia para xornada completa en Vigo.

Interesados enviar CV a vigoflorida@villafarma.es (á atención de Patricia)

XII Día da Ciencia en galego

O alumnado do ciclo de farmacia e parafarmacia comparte Ciencia en Galego nos recreos dos mércores do mes de novembro cos compañeiros e profesores do IES Montecelo. Realizaron determinacións volumétricas, cálculo de densidades e diferentes técnicas de separación, amosando o material e aparellos empregados nestas operacións de laboratorio.

OFERTAS DE EMPREGO

Empresa de artes gráficas precisa cubrir postos de traballo de:

Maquinista offset e axudante de taller. Non precisa experiencia previa. Formación a cargo da empresa. Zona Vilagarcía de Arousa

Maquinista  offset de rotativa. Precisa experiencia previa. Zona Vilagarcía de Arousa

Interesados contactar co IES Montecelo no email: ies.montecelo@edu.xunta.gal co asunto "Emprego artes gráficas"