You are hereCurso 20-21

Curso 20-21

PROGRAMACIÓNS MÓDULOS PROBAS LIBRES

Programacións dos módulos do CS Anatomía Patolóxica e citodiagnóstico e do CM Farmacia e parafarmacia para as probas libres

DATAS PROBAS LIBRES 2020/2021

As probas libres de ciclos medios e superiores darán comezo o día 7 de xuño ás 10:00h coa XORNADA DE PRESENTACIÓN que é de obrigada asistencia.

A continuación comezarán os exames nas horas e datas que se detallan nas táboas e arquivos adxuntos:

Alumnado FPB Mantemento de vehículos

O alumnado da FPB de mantemento de vehículos durante unha clase de taller. Aprendizaxe, harmonía e bo facer. O futuro da mecánica do automóbil.

OBRADOIRO EMPRENDEMENTO

A formadora Raquel Pedrouso analizou co alumnado do primeiro curso dos ciclos formativos qué significa ter actitude emprendendora e cales son as habilidades e competencias necesarias para desenvolvela.

O obradoiro estruturouse en dúas fases, traballando na primeira o autocoñecemento co obxectivo de conectar cos valores propios, para na segunda desenvolver ideas de negocio en consonancia con estes.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2021

Está publicado o calendario para solicitar a participación nas probas de acceso a ciclos formativos así como as bases e normativa da convocatoria.

Información no seguinte enlaces: Probas acceso a ciclos

CONCURSO SAN VALENTÍN 2021

Convocatoria do concurso de mensaxes de amor San Valentín 2021

PROCESO DE SELECCIÓN NOS CURSOS AFD PARA PERSOAS DESEMPREGADAS

Para solicitar a admisión nos cursos AFD podes acudir á túa oficina de empleo ou solicitalos na oficina virtual co teu usuario e contrasinal.

Máis información sobre os cursos no seguinte enlace:  Info_Cursos_AFD_IESMontecelo

Os procesos de selección de alumnado para os cursos AFD no IES Montecelo terán lugar nas datas e horas sinaladas a continuación:

• SERVICIOS ESTÉTICOS DE HIXIENE, DEPILACIÓN Y MAQUILLAJE

Martes 9 de febreiro ás 10:00h no IES Montecelo

• MANTEMENTO DO MOTOR E OS SEUS SISTEMAS AUXILIDARES

Mércores 10 de febreiro ás 10:00h no IES Montecelo

• IMPRESIÓN DIXITAL

Xoves 11 de febreiro ás 11:00h no IES Montecelo

• INSTALACIÓNS E MANTEMENTO DE XARDÍNS E ZONAS VERDES

Xoves 11 de febreiro ás 11:00h no IES Montecelo

Ao proceso de selección, deberá acudirse coa seguinte documentación: Fotocopia DNI e fotocopia da titulación da ESO (ou a que se posúa para poder inscribirse no curso).

Protocolo COVID: Deberá agardarse na entrada do centro gardando distancia de seguridade de 1,5 m e vir provistos de mascarilla, así como realizar a hixiene de mans co xel hidroalcohólico que encontrarán na porta de entrada

PROGRAMA EDUEMPRENDE-ACTÚA

Como en anos anteriores, o alumnado do segundo curso do ciclo de grao medio de Preimpresión dixital e do grao superior de Anatomía patolóxica e citodiagnóstico, participou no programa Eduemprende-Actúa, nesta ocasión da man da relatora Fátima Rodríguez, socia da consultora PROMOVE.

Gañadoras do concurso de fotos de outono 2020

1º premio para Mara Galván Domínguez, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica.

2º premio para Zoe Baqueiro Valladares, alumna de 1º do ciclo superior de Deseño e xestión da producción gráfica.