Skip to Content

Relixión Católica

----------

EXCURSIÓN A BARCELONA DO ALUMNADO DE RELIXIÓN CATÓLICA

Do 16 o 21 de abril un grupo de 40 alumnos de ReCa (Relixión Católica) do noso centro e 16 do Bouza Brei, acompañados polos profesores Esther Dasilva, Begoña Barcala e Isabel Pérez de Carril e Manuel Cachaldora e Carmela do Bouza fixemos unha viaxe a Barcelona.

VER ALBUM DE FOTOS

Nesta viaxe coñecemos, o primeiro día pola mañá, Zaragoza. Sorprendeunos a grandiosidade da Basílica do Pilar e a fermosura de todos os monumentos que a bordean ademáis de ver o Ebro case desbordado. De aquí partimos para comer e visitar o Castelo Templario de Miravet. Cansos, voltamos ao noso hotel en Cambrils. Ao día seguinte esperábanos Barcelona.

O segundo día, estivemos no barrio gótico; o que máis nos gustou foi “Santa María do Mar”. Pola tarde, a visita central, o máis esperado de toda a nosa viaxe, “ A Basílica da Sagrada Familia”. Viñemos marabillados pola súa grandeza e luminosidade. Despois para ir baixando o ritmo á Casa Milá e o parque Güell, todas obras do xenial  Gaudí.

O terceiro día estivo adicado a PortAventura. Disfrutamos ao máximo das súas atraccións  e espectáculos. Ao sair do parque achegámonos a coñecer a parte antigua de Reus.

O derradeiro día,  fomos a Tarragona para coñecer a “Tarraco romana”, non nos decepcionou. Despois de xantar, emprendemos a viaxe de volta a Vilagarcía. Coas paradas obrigadas, entre elas, a de Sahagún,  nun pobo moi bonito.

Chegamos a TIR as 4:30,  moi cansos pero moi satisfeitos da viaxe.

Isabel, profesora de Relixión

VIAXE DO ALUMNADO DE RELIXIÓN A SEVILLA

(Para ampliar, clic na imaxe)

VER GALERÍA DE FOTOS

"Viaje a Andalucía del 24 al 28 de abril del 2017

Un grupo de 27 alumnos de ReCa de nuestro instituto acompañados por las profesoras: Isabel Pérez, Esther Dasilva y Begoña Barcala realizaron un viaje cultural por Andalucía del 24 al 28 de abril. En esta ocasión, después de un viaje de más de doce horas, llegamos al hotel en San Fernando, nos instalamos y salimos a conocer Cádiz acompañados del guía. El segundo día nos acercamos a las ruinas romanas de Baelo Claudia en la playa de Bolonia. De ahí partimos para conocer Zahara de los Atunes y su magnífica playa. Ese mismo día, después de comer, nos desplazamos a Sanlúcar de Barrameda donde nos esperaba el barco que nos llevó a realizar una visita maravillosa a Doñana desde el río Guadalquivir. La visita duró tres horas y quince minutos, con dos paradas, una en el poblado de la Plancha y otra en las Salinas. El tercer días completo dedicado a Sevilla. Por la mañana visita guiada de tres horas, donde pudimos admirar el Alcázar, la catedral con su magnífica torre "Giralda" y la Torre del Oro. Para después de comer acercarnos a la plaza de España y luego en autobús, nos dirigimos a las ruinas romanas de Itálica y de allí a la Iglesia de la Macarena. Al términar tuvimos una hora libre "pasada por agua". Él últimos día, también "pasado por agua", realizamos una visita guiada a Arcos de la Frontera, uno de los pueblos blancos más destacados de Andalucía. Luego a Huelva, donde comimos. Tras la comida, camino de regreso a casa. Hicimos varias paradas, la mejor, la de Coimbra, donde cenamos y dimos un pequeño paseo. Tras lo cual regresamos al bus para continuar camino a casa. Llegamos a Villagarcía pasadas las 2:30."
                                                                                                                                               Isabel

VIAXE DO ALUMNADO DE RELIXIÓN 2016

DIARIO DUNHA VIAXE: GRANADA, MÁLAGA E CÁCERES

(Para ampliar, clicc na imaxe)Tras unha longa noite de bus e algún ca outro contratempo chegamos sobre as 13:30 á Cueva de Nerja descuberta no 1959 por cinco mozos que saíran cazar morcegos no chamado Pozo de la Mina. Malia estar moi cansos, gozamos dela non só pola beleza das súas estalacticas senón tamén pola explicacións dunha guía moi marchosa que fixo entrañable a visita.

VER GALERÍA DE IMAXES

Sobre as 16:00 chegamos ao noso hotel, situado en Torremolinos, e logo de comer, repartir os dormitorios e deixar as maletas marchamos coñecer un dos portos máis visitados da Costa do Sol Puerto Marina, en Benalmádena, que algúns denominan unha pequena Venecia. Sobre as 21: 00 volvemos ao hotel e despois de cear saímos dar unha voltiña pola súa rúa máis transitada, S. Miguel, dende onde chegamos, logo dun longo percorrido, ata a zona de praias. De volta ao hotel puidemos contemplar unha fermosísima contrución neomudéxar de 1925 coñecida como Casa de las Navajas.

O mércores pasamos o día en Granada acompañados dunha guía, Teresa, moi amable. Pola mañá paseounos polo Albaicín, mostrounos a beleza da Alhambra dende un dos seus miradores, S. Nicolás, e acompañounos a través da Carrera del Darro ata o centro onde comemos. Ás dúas en punto estabamos diante da Alhambra onde nos esperaba a nosa guía para explicárnola, quedamos extasiados ante a beleza do Patio de los Leones. Ao rematar a visita levounos ata a Catedral onde contemplamos, no seu interior, unha pequena pero fermosísima escultura, a Inmaculada, de Alonso Cano, autor da súa fachada barroca que semella un Arco de Triunfo. Tras despedírmonos da guía e darlle as grazas polo día tan agradable e frutífero visitamos a Alcaicería, antigo zoco, onde aproveitamos para facer algunhas compras. Ás 20:30 regresamos ao hotel para cear e descansar.

O xoves visitamos Málaga, lugar de nacemento de Picasso. Acompañados dunha guía visitamos a Alcazaba, palacio-fortaleza da época musulmá, a catedral renacentista, coñecida como a “Manquita”, onde admiramos a sillería do seu coro obra de de Pedro de Mena e subimos ás bóvedas da misma (nós falariamos de tellados) desde onde contemplamos unha extraordinaria vista da cidade. A nosa última visita foi ao Museo Picasso, pequeno pero cheo de encanto e de obras fermosísimas, situado no renacentista palacio de Buenavista. Antes de volver ao bus para comer no hotel demos un rapidísimo paseo por algunha das súas rúas e prazas máis emblemáticas: Plaza del Obispo, Marqués de Larios, Pasaje de Chinitas… As 17:00 subimos de novo ao bus para visitar Puerto Banús (¡que iates!) e Marbella na que nos sorprendeu a beleza da súa Plaza de los Naranjos.

O venres foi día de retorno e de moitas horas de bus, chegamos a Vilagarcía sobre as 3:00 da madrugada pero aínda así tivemos tempo para comer en Cáceres e visitar o seu barrio monumental declarado Patrimonio da Humanidade en 1986. Non nos defraudou ninguna das súas fermosísimas prazas: Santa María, S. Jorge, as Veletas…