Escolares

ESTHER BUELA, UNHA HISTORIA DE CORAXE

Esta mañá volvemos recibir a visita de Esther Buela para falar das violencias machistas. O alumnado de 1° de Bacharelato non puido conter a emoción a medida que Esther avanzaba no relato. Impactounos especialmente a súa capacidade de superación e a forza que transmite cando fala. Moitas grazas por compartir tanto con nós, Esther, e por darnos as claves para detectar situacións de violencia e falarnos das opcións que temos para bloquealas.
#stopviolencias
@galega_incorrecta

ACTIVIDADE DO CLUB DE LECTURA : XOGOS DE MESA

O club de lectura participou o día 28 de marzo de 2023 nun obradoiro para aprender outros usos da narración fóra dos formatos habituais (novela, conto, banda deseñada, etc.). Para elo, contamos coa colaboración de Andrés de "Astora Cómics" quen nos deu unha charla sobre os tipos de xogos de mesa ("eurogames", xogos americanos, competitivos, colaborativos, "fillers", etc) e nos permitiu probar clásicos coma o "Piko Piko" ou o "Jungle Speed".
Na última parte do obradoiro, os estudantes tiveron a oportunidade de familiarizarse coa dinámica dos xogos de rol, participando nun rescate cheo de emocións dentro dun bosque enfeitizado.

Máis fotos aquí:

UN INTRUSO NO MEU CEREBRO

Marta Rial Rodríguez, de 2° ESO B, recibiu o pasado 21 de decembro o 1° premio do concurso "Un intruso no meu cerebro", impulsado por @larprosaludmental. Marta presentou ao concurso unha curtametraxe titulada "A nube" na que reflicte á perfección que un problema mental non nos define e que, con axuda psicolóxica, apoio dos seres achegados e medicación calquera persoa pode levar unha vida normal. Moitos parabéns, Marta, un premio máis que merecido!!!!

DÍA DO LIBRO 2022

O alumnado de 1ºESO e 2ºESO xunto coa súa profesora de Lingua Galega, María Roma,  organizou unha exposición con motivo do Día do libro. Acompañando á foto da portada dos seus libros favoritos, cada alumno escribiu un pequeno resumo dos mesmos.

VER EXPOSICIÓN

LES FÊTES MAROCAINES ET ARABES

NOVA EDICIÓN DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Para descargar fai clic sobre a imaxe

DÍA PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

Carrilexas/os en loita!

ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO

Este fin de curso foi atípico pero iso non impedíu que se realizaran actividades para todos os gustos. Aquí tedes unha escolla de fotografías testemuñas destes momentos.

Para ver o album, clic na imaxe

RECREOS ACTIVOS

Debido á evolución “favorable” da Covid-19 imos empezar a realizar actividades deportivas programadas nos recreos, para todos aqueles/as que o desexen (é algo totalmente voluntario e non serán actividades avaliables). Animámosvos a participar e así renovar un pouco a nosa enerxía,contrarrestando así as horas que pasamos sentados ao longo do día.

Toda a información aquí