Escolares

SAMAÍN 2019

Os ciclos superiores TSEASD e TSAF levaron a cabo a animación da festa do Samaín deste curso 2019-20. Todo foi unha sorpresa preparada con moito secreto polo alumnado e a súa profesora Marta.

Por unha banda, o alumnado de 1º de TSAF exhuibiu, durante o recreo, unha coreografía de aerobic que representaba o despertar dos zombis do pavillón. Esta actuación tivo unha gran aceptación por parte dos compañeiros e compañeiras do instituto, así como dos profesores e profesoras que se acercaron. Agradecemos a súa participación como espectadores!

Por outra banda, o alumnado de 2º TSEASD montou unha casa do terror na que se representaba aos compoñentes dun circo que, tempos atrás, pechara as súas actuacións por motivos aínda hoxe descoñecidos. Esta actividade dirixiuse ao alumnado de 1º e 2º ESO que puido vivir unha experiencia terroríficamente inolvidable.

NIN+NIN-IGUAIS

Creado un novo blogue do centro, esta vez do equipo docente de igualdade de xénero. Nel irán aparecendo diferentes artigos que aportarán formación e información a toda a comunidade educativa. De especial interese para familias.

Para acceder a el preme na imaxe

RECREOS ANIMADOS POLO CICLO TSEASD

En Carril temos a sorte de contar cun alumnado de 2º curso de TSEASD moi activo  que artellou actividades interesantes e divertidas para os recreos do alumnado. Hai diferentes modalidades para gustos distintos así que todo o mundo pode participar. Ata agora foi todo un éxito. Unha iniciativa fantástica!

Para aumentar a imaxe preme sobre ela

ANÍMATE A PARTICIPAR!

O CICLO TSEASD FAI O CURSO "PROGRESA DIXITALMENTE CON FACEBOOK"

O alumnado de 2º curso do ciclo superior TSEAFD fixo durante toda a mañá de hoxe un curso de manexo das novas tecnoloxías. O curso chámase Progresa dixitalmente con Facebook e é realizado por alumnado de toda España. "Trátase dunha serie de workshops para axudar a lograr o ÉXITO PERSOAL e PROFESIONAL a xóvenes entre 18 e 30 anos." segundo reza na páxina web do Gabinete de Recolocación Industrial en colaboración con Facebook.

Como testemuña da actividade aquí vos quedan estas imaxes.

(Fai clic nas imaxes para amplialas)

O CICLO SUPERIOR TRABALLARÁ CON ENFERMOS DE PARKINSON

Todas as semanas deste ano académico o alumnado do Ciclo Superior vai recibir formación práctica da asociaciòn APROPARK de Vilagarcia de Arousa, organización centrada na enfermidade de Parkinson.
   Todos os mércores, durante o curso , por parellas , e baixo a supervisiòn da profesora do mòdulo de ACTIVIDADES FISICAS PARA A INCLUSIÒN SOCIAL de segundo do ciclo TSEAFD, o alumnado traballará cos enfermos de Parkinson no seu àmbito físico.

Ver galería de fotos

charla-coloquio-parkinson4.jpg  charla-coloquio-parkinson5.jpg  charla-coloquio-parkinson7.jpg

Como mostra desta colaboración, hoxe, mércores 2 de Outubro membros de APROPARK  viñeron impartir unha charla-coloquio sobre esta enfermidade progresiva do sistema nervioso que afecta ao movemento. Tamara, Cristina e Cali, expertas na materia, fixeron unha sesiòn maxistral e informáronnos sobre esta enfermidade que afecta a unha grande parte da poboaciòn.

Despois do Alzheimer é a segunda mais usual na terceira idade . E o certo é que cada vez afecta á xente mais xove. Dada a enorme repercusión sobre a vida das persoas que ten o parkinson a poboación ten que concienciarse da importancia de previla por todos os medios, entre eles o exercicio físico.

Este ano a asociación APROPARK formará parte do evento MARZO SEN FRONTEIRAS.

RADIOMALVEIRAS: PROGRAMA Nº5

Programa especial sobre Antón Fraguas polo Día das Letras Galegas 2019 no noso instituto de Carril.

MIL PRIMAVERAS MÁIS PARA A LINGUA GALEGA

UN MAR DE ARTE

De peixe en peixe, aquí tedes un concurso organizado polo departamento de Plástica; o alumnado de 4ºESO foi quen de pintar uns peixes "á maneira de..." pintores moi famosos. Podes ver o album premendo na imaxe.

Álbum: CURSO 2018-19 -> Un mar de arte

CHARLA SOBRE PARÁLISE CEREBRAL POLO DIRECTOR DO CENTRO AMENCER

Continuamos coa ronda de aprendizaxes dende a perspectiva dos expertos. Hoxe pola mañan, dende as 10.30h.ata as 12.30h. acompañounos na bibilioteca o psicólogo e director do centro Amencer Princesa Letizia,  David Carrera.
Falounos da parálise cerebral e de como tratala co fin de axudarnos a incorporalos do mellor xeito posible ao noso evento MARZO SEN FRONTEIRAS 2019, que se  celebrará o pròximo 27 de Marzo no Recinto Ferial Fexdega

Este ano é o segundo no que se incorporan  rapaces e adultos con parálise cerebral.Foi toda unha  aprendizaxe. Simplemente, temos que ver as súas capacidades, nunca as limitaciòns. Mariola, a acompañante de David este ano, foi todo un exemplo para nós. Moitisimas gracias aos dous e un pracer recibirvos no noso centro.

Non só aprendimos deles senón que tamén nos decatamos das barreiras arquitectónicas que o noso centro ofrece para estas persoas.  Se queres ver  imaxes ampliadas do encontro podes ver o album de fotos. Se queres ver un pase de diapositivas  podes facer clic nesta imaxe:
Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Charla sobre a parálise cerebral

CAPOEIRA BACANA PARA O CICLO SUPERIOR

Este martes día 5 de febreiro veu ao instituto un profesor de capoeira, Daniel,  que foi alumno do centro. Acompañouno Fabián, un discipulo. Deu dúas sesions moi dinamicas aos grupos do ciclo e foi unha gran experiencia para todos nós.

Esta actividade é unha formacion complementaria para o evento MARZO SEN FRONTEIRAS que se celebrará o 27 de MARZO en FEXDEGA xa que formará parte dunha das estacións.

Aquí quedan unhas imaxes da clase:se queres velas mellor fai clic aquí . Se prefires botar unha ollada rápida fai clic na imaxe para ver o álbum.
Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Capoeira Bacana 2019

III SEMANA DA CIENCIA: AS ERUPCIÓNS VOLCÁNICAS

No marco das actividades da III Semana da Ciencia, o alumnado de Ciencias de 4ºESO preparou unha presentación con maquetas para explicar como suceden as erupcións volcánicas.