AVISO IMPORTANTE PARA 1ºESO: ENGLISH WEEK

O noso centro foi seleccionado para participar no programa de inmersión lingüḯstica English Week, dirixida ao alumnado de 1ºESO, organizada pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria durante o ano 2018 (Orde do 18 de maio publicada no DOGA do 7 de xuño).

Esta actividade celebrarase nos Peares dende o domingo 28 de outubro ata o sábado 3 de novembro, ambos os dous incluídos. É totalmente gratuita ainda que as familias terán que se ocupar do traslado da súa filla ou do seu fillo. Esta oferta é para un máximo de 25 alumnas e alumnos.

O mércores 3 de outubro entre as 16:45 e as 17:30 poderase anotar ou informase no despacho de Dirección todo o alumnado interesado na actividade. Se o número de interesados superara o número de praza disponibles seleccionaranse os 25 primeiros anotados.

IMPORTANTE:

Terán prioridade aquelas persoas que non disfrutaron desta actividade o ano pasado.