PROGRAMACIÓN MATEMÁTICAS 2020

Para ver a programación preme na imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg

III SEMANA DA CIENCIA: MATESCHEF

No contexto da III Semana da Ciencia, oa lumnado de matemáticas participou nun divertido concurso, MATESCHEF, no que tiñan que facer un pastel. Pra facelo tiñan que calcular cantidades e tempos. Mellor velo en vídeo.

2ª parte

O ALUMNADO CARRILEXO PARTICIPA EN IMATXINA

O xoves 13 de abril, o alumnado de 2º da ESO foi a Vigo nunha excursión organizada polo departamento de Matemáticas.
Aproveitaron a mañá para ir á Casa do Libro, dar unha volta pola exposición de Baldo Ramos e Pepe Cáccamo, “A Dobre Páxina” e por último, asistiron ás actividades programadas na XIV edición de Imatxina.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O departamento de Matemáticas organiza un interesante concurso no que ainda estades a tempo de participar. O tema, a forma de presentación, os prazos e toda a información necesaria están neste cartaz

Resumo das bases:

• PARTICIPACIÓN: Está aberta a todo o alumnado do Centro.
  • TEMA: debe estar relacionado co mundo das matemáticas (simetrías, formas xeométricas, mosaicos, números, estatística, azar.....)
  • PRAZO: o prazo de presentación remata o 29 de Maio.
  • PREMIOS.

PRIMEIRO PREMIO: unha cámara de acción SJCAM4000 wifi
SEGUNDO PREMIO: tablet Point of View 7"
TERCEIRO PREMIO: altavoces bluetooth.

PARTICIPADE!

Metodo de Gauss

Presentación e teoría do método de Gauss

Notas do exame de recuperación

Descarga o documento pulsando aquí

Tamén podes pulsar no enlace que aparece na parte inferior desta entrada.

Sorte