PREMIO ZALATECNO

Durante a pasada semana mais de 800 escolares galegos de ESO e Bac participaron no Ágora na 12ªedición de "A maxia de robótica" Obradoiro o e concurso organizada por IGACIENCIA (Institución Galega de Ciencia) coa colaboración do da Concellería de educación de A Coruña no marco do seu programa formativo en Robótica e programación . Nesta fase participou con moito interese alumnado do noso centro, dos grupos de Educación dixital de 3º, Tecnoloxía de 4º de ESO, de Tecnoloxía e enxeñaría e de TICs de 1º de Bac.
 Como segunda parte desta actividade formativa tres grupos representaron ao alumnado de Zalaeta e participaron no Obradoiro e concurso de Drons: Guillermo, David e Rodrigo de 3.° da ESO, e Gianni, Noa e Pablo de 4.°e José e Javier de 1º de Bac, cós profesores Belén Abella, José Mendoza e Paz Freire.
 O grupo gañador  por ter obtido a mellor puntuación na competición tras superar os retos propostos foi o formado por Javier de la Cruz e José Francesch, de IES Menéndez Pidal, coa súa profesora Paz Freire.
 Mais información en Igaciencia e en Educa Coruña e nas redes do noso Club de ciencia e tecnoloxía ZalaTecno  (@zalatecno en Instagram, @tecnozala en Twitter) e en La Voz de Galicia