ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2021

Eleccións Consello Escolar 2021

Segundo a  RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, constitúese a  xunta electoral do IES Ramón Menéndez Pidal ( o día 2 de novembro do 20201), na que se aprobou o calendario para a celebración das mesmas, establecendo como período de presentación de candidaturas dos diferentes sectores ( familias, alumando, profesorado e PAS) o comprendido entre o 3 a o 10 de novembro do 2021.

Non recibindo ningunha candidatura por parte do sector familias, non procede polo tanto realizar o proceso de votación,ó non existir ningún candidato.

A representación no seo do consello escolar do centro será realizada por unha nai ( elixida no 2018) , e pola persoa que a ANPA ten dereito a nomear como membro do mesmo.

Quedando polo tanto unha vacante en dito sector sen cubrir.

O Equipo directivo