CONVOCATORIA AXUDASLE 2024

Publicada a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado de 1º e 2º de bacharelato que cursa en centros docentes sostidos con fondos públicos.

A solicitude destas axudas realizarase a través da aplicación axudasle:

Toda a información premendo neste enlace.

INVITACIÓN ASISTENCIA ENCONTRO DEPORTIVO

CONVITE PARTIDO BALONCESTO FEMININO:

BO NADAL

Renovación parcial Consello escolar

RENOVACIÓN PARCIAL MEMBROS CONSELLO ESCOLAR

Estimadas Familias:

Neste mes de novembro teñen unha cita no Instituto para participar nas eleccións dos seus representantes no Consello Escolar, órgano de conexión das familias co Centro Educativo. A súa participación é moi importante, xa que desta maneira colabora no goberno e na xestión do centro educativo, que está preparando aos seus fillos e fillas para o futuro.

Nesta renovación parcial toca substituír a UN PAI/NAI, polo tanto anímoos a que presenten candidatura para poder ser elixidos e tamén a que participen nas eleccións.

O prazo para a admisión de candidaturas vai dende o día 8 ata as 14:00 horas do 14 de novembro. As candidaturas presentaranse na secretaría do centro onde se facilitará o modelo a cumprimentar.

As eleccións serán o luns día 28 de novembro en horario de 16:30 a 19:00 horas, na Biblioteca do Instituto.

Convocatoria elección representantes de nais, pais e titores/as legais

Modelo Presentación Candidaturas (pais/nais)

Información Candidaturas

- Circular Informativa Pais/Nais