Aclaracións Bolsas do MEFP e prazas en residencias para estudos non universitarios

admin1

Ante as numerosas dúbidas formuladas en relación ás bolsas do MEFP e as prazas de residencia para estudos non universitarios deixamos un resumo informativo que esperamos sexa de axuda.

Información acerca das bolsas xerais do MEFP

Información acerca das residencias

Ademais, pola particularidade do presente ano académico, deixamos as seguintes aclaracións:

• Mantéñense as bolsas para o alumnado de FP que decidíu pospoñer as prácticas de FCT por mor da pandemia. (enlace)
  • Igual que en anos anteriores, deberá devolver as cuantías das bolsas o alumnado que:
  • Causara baixa nos estudos para os que solicitou a bolsa.
    • Non cursara un mínimo do 80 % das horas lectivas.
    • Reducira o número de materias/módulos matriculados sen acadar o mínimo esixible para ter dereito a bolsa de estudos.
    • Non aprobar un mínimo do 50% das materias/créditos/horas matriculados.
    • Non ter superado o curso de acceso ou preparación para a FP ou as EOI.
    • Non ter presentado o Proxecto de fin de Estudos no caso de ter solicitada a bolsa para tal fin.
  • O alumnado con NEAE deberá devolver as bolsas concedidas nos seguintes casos:
    • Causara baixa nos estudos para os que solicitou a bolsa.
    • Non cursara un mínimo do 50 % das horas lectivas.
    • Non ter pagados servizos prestados para os cales se concedera a bolsa: transporte, residencia, axudas ao estudo.
    • Reintegrará a bolsa o alumnado que recibindo cartos para o comedor, non houbera usado este servizo.

(enlace Instrucións)