Traballos de Plástica de 1º de ESO

Xa están subidas neste álbum de Flickr as imaxes do traballo dos alumnos de 1º de ESO, que realizaron copias de obras de varios autores galegos, como Maside, Seone, Granell e Caruncho. (preme aquí para ver como presentación)

Adxudicouselle a cada alumno unha parte da obra segundo o grado de dificultade adaptándose as súas capacidades. O formato empregado foi A4, en papel de acuarela para traballar con témperas. Para o paso do debuxo de formato pequeno a grande utilizaron a cuadrícula, aplicando para a súa realización o teorema de THALES. Unha vez rematado todos os traballos pegáronse sobre unha superficie, perfilando ben as unións entre todos os papeis.

Os traballos pasarán a formar parte da decoración interior do centro. Agradecemos aos alumnos o seu esforzo e interese xa que para rematar este traballo empregáronse recreos e todas as horas que tiñan dispoñibles.

pintores gallegos 1eso 018 copia.jpg