Homenaxe a Margarita Lesta

O Venres 22 de Xuño de 2012 o persoal do IES Antón Losada Diéguez de A Estrada fixo unha sinxela e emotiva homenaxe á compañeira Margarita Lesta Fraga, profesora dese centro desde hai 24 anos e tristemente falecida o pasado 25 de Maio.

Ao acto asistiron tamén familiares e amigos da finada e mesmo antiguos alumnos e alumnas que se formaron neste Instituto e que a tiveron de profesora.

Abriu o acto a Directora saudando aos presentes e dando paso a un coro formado por alumnos e alumnas tocaron dúas pezas musicais mentres se prantaba unha árbore e se descubría unha placa co nome de Marga Lesta. A continuación interviron compañeiras e compañeiros que destacaron a enorme humanidade de Marga, e falaron emotivamente sobre a súa persoa que foi admirada e querida por todos e todas os que a coñeceron. Finalizou o acto súa nai Filomena Fraga que agradeceu o cariño que se lle amosaba á súa filla.