Lecturas de Ciencias Naturais (Bioloxía)

Curso 2023-24

Curiosidades: Velaquí algo que extraemos do último nº da revista dixital de Cerna, á que estamos abonados dende a Biblioteca Escolar.

Cerna recomenda... Un estudo!

Estudo Moda Aérea

Como Zara alimenta a crise climática con toneladas de moda transportada por avión

Public Eye, Campaña Ropa Limpia, Ecologistas en Acción
2023

Velaquí unha selección de lecturas recomendadas por cursos para as ciencias naturais e bioloxía:

Lirio de monte, Iris boissieri, monte Pindo.jpg

Lirio de monte, Iris boissierino monte Pindo.

Foto de Roi Carballal. Wikimedia Commons

a) Lecturas optativas puntuables

1ºESO:

• CARIDE, Ramón: Ameaza na Antártida. Ed. Xerais. Col. Merlín.
  • DURRELL, Gerald: Mi familia y otros animales. Alianza Editorial

Relatos recomendados:

Na 2ª parte:Capítulo 9: El mundo en un muro”; Cap. 10: “Un festival de luciérnagas”, (ambos títulos).

Na 3ª parte: Capítulo 13: “La villa blanca”; cap. 14: “Las flores parlantes”; cap. 15: “Los Bosques de Ciclamen”, (os tres títulos).

Nota: de querer escoller outros capítulos, consultar co profesor.

• DURRELL, Gerald: Bichos y demás parientes. Alianza Editorial

Relatos recomendados:

Capítulo 2: “La ensenada de los olivos”capítulo 3: “Las selvas del arrayán” (ambos títulos).

Nota: de querer escoller outros capítulos, consultar co profesor.

• GIONO, Jean: O home que prantaba árbores. Ed. Galaxia. col. Árbore.
  • VERNE, Julio: De la tierra a la luna (adaptación). Susaeta, 2012.
  • VERNE, Julio: De la tierra a la luna (texto orixinal). Ed. Anaya, 2014.

3º e 4ºESO:

• Aymerich, Silvia: Ojos de Pantera: para entender la genética humana. Editorial Octaedro, 1998.
  • Muñoz Puelles, Vicente: El ayudante de Darwin. Editorial Algar, 2009.
  • Muñoz Puelles, Vicente: El viaje de la evolución (El joven Darwin). Editorial Anaya, 2007.
  • Murgadas, Francesc: Hello Dolly! Para entender las aplicaciones del genoma humano. Ed. Octaedro, 2006.
  • Reeves, Hubert [et alii]:La historia más bella del mundo. Editorial Anagrama, 2006. Para 4º ESO.

b) Outras lecturas recomendadas non puntuables

3ºESO:

• Wicks, Maris: El teatro del cuerpo humano. Norma Editorial, 2017.

• Clayrbourne, Anna: El cuerpo humano en 30 segundos. Editorial Blume, 2015.

• Faustino Iglesias, Sabela: Dúbidas reais de adolescentes sobre sexo. Catro Ventos Editora, 2018.

4ºESO:

•  Jáuregui, José Antonio: Xuízo aos humanos. Os animais toman a palabra. Catro Ventos Editora, 2018.
  • Frémeaux, Philippe [et alii]: Transición ecolóxica. Manual de uso. Catro Ventos Editora, 2016.

• Huet, Sylvestre (coord.) [et alii]: Biodiversidade. Cara a unha sexta extinción masiva. Catro Ventos Ed., 2017

• Gonstalla, Esther: O libro dos océanos. Que ameaza ao mar?. Catro Ventos Editora, 2018

c) Recomendacións da biblioteca para esta materia:

Para todos os cursos, botar unha ollada ou ler a revista de divulgación científica Muy Interesante (dispoñible na biblioteca escolar)

Libros de consulta:

- Dicionario de bioloxía (galego)

LISTAXE LIBROS BIOLOXÍA 2019-20.pdf204.06 KB