Axenda: Tarefas para traballar na casa

Información dende o 27 de abril

Preme no teu grupo para ver as túas actividades:

1º ESO A

1º ESO B

2º ESO A

2º ESO B

3º ESO A

3º ESO B

1º FP Básica

2º FP Básica

1º BACH A

1º BACH B

2º BACH A

2º BACH B

Ten en conta tamén que algunhas materias colgan as súas actividades e avisos nesta web. Neste caso as materias que teñen colgado información ou ACTIVIDADES recentemente nesta web son as seguintes:

Latín e Grego (exercicios para os cursos con esa materia)

Lengua Española y Literatura (actividades por grupos e divididas por agrupamentos temporais)

Lingua Galega e Literatura (orientacións sobre as actividades semanais que están a remitir ao alumnado)

Inglés (Aviso sobre seguimento en G. Classroom e correos electrónicos)

Matemáticas (aviso de actividades na Aula Virtual do Centro)

Música (información sobre a situación e vínculo ao Blog da materia)

Orientación (consellos, recomendacións e as últimas novas de Educación). Lembrade que algunhas novas de Abau tamén poden afectar ao alumnado de FP e podedes ver esa información no apartado de FP do Departamento de Orientación ou no propio BLOG do Departamento de Orientación:

Para calquera problema relacionado coas actividades: Información nos distintos grupos de Whatsapp de cada clase, contactar co profesorado ou coa titoría así como contactar co IES Lamas de Abade (ies.lamas.abade@edu.xunta.gal) para solicitar información.