"Enquisa de diagnose da convivencia 2023": Recollida de datos

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal. No marco desta estratexia realizáronse no 2015, no 2019 e no 2021 as enquisas de diagnose que permitiron identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos.

Transcorrida esta etapa, publícase a nova estratexia de convivencia, a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2025, que contempla o seguimento e avaliación da convivencia escolar en Galicia mediante a realización dunha enquisa bianual nos centros educativos e a elaboración do posterior informe de diagnose.

A recollida de datos faise mediante unha ferramenta informática en liña, de xeito automatizado e totalmente anónimo.

A participación da comunidade educativa nesta enquisa é fundamental co fin de garantir uns óptimos resultados.

Terá que cubrilo todo o profesorado, persoal non docente, alumnado a partir de 5º de EP e as familias de todo o alumnado menor de 18 anos.

CUESTIONARIOS:

Cuestionario profesorado

Cuestionario para persoal non docente

Cuestionario alumnado ESO

Por quendas cubrirá o cuestionario no centro (nas enquisas as opcións de resposta xéranse en orde aleatorio)

Recollida de datos para o alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria 2023 (xunta.gal)

Cuestionario de alumnado de ensinanzas postobrigatorias

Recollida de datos para o alumnado de ensinanzas postobrigatorias 2023 (xunta.gal)

Cuestionario para familias:

Recollida de datos para as familias 2023 (xunta.gal)

Cubrirase un por cada centro no que teña escolarizado/a un/unha fillo/a (independentemente da etapa que curse).

O centro entregará ao alumnado a carta para as familias (contén as claves de acceso coas que poderán participar polos seus propios medios na enquisa)

A enquisa estará operativa ata o 22 de maio de 2023