Espazo de axuda TIC para o alumnado
Esquema de temas
-
Benvidos a aula de Educación Dixital! Este espazo está deseñado para servir de punto de encontro de todo o alumnado no tocante á o uso das novas tecnoloxías na aula.
Traremos aspectos xerais como o envío de emails e o uso do teléfono móbil para escanear documentos e tamén de forma específica o uso da aula virtual e da ferramenta de videoconferencias.
Ademais incluímos un foro onde podes consultar as túas dúbidas sobre o uso destas ferramentas.
-
Neste foro podes preguntar todas aquelas dúbidas que teñas ou resolver todos os problemas que atopes relativos ó uso da aula virtual ou ó programa de videoconferencias.
-
Nesta sección veremos como facer determinados aspectos que se ben están relacionadas coas novas tecnoloxías, non dependen das aplicacións de educación. Trátanse de competencias dixitais básicas e que serán útiles tanto para o noso día a día como para as clases.
-
Nesta sección traballaremos con aspectos básicos relativos á aula virtual. Veremos como podemos modificar o noso perfil e como conectarnos á aula virtual dende o noso teléfono móbil.
-
Esta sección está dedicada a todo o que ten que ver coa comunicación entre o alumnado e o profesorado dentro da aula virtual.
Trataremos o sistema de mensaxería da aula virtual e o uso de foros.
-
Nesta sección trataremos todo o relativo á realización de actividades na aula virtual.
-
Na última sesión do curso aprenderemos algunhas competencias básicas relativas ao uso dos programas de videoconferencia.
Repasaremos como se usa Webex para acceder ás videoconferencias e como podemos enviar mensaxes no medio da videochamada.
-
-
Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24
-
-
Educación dixital para o alumnado
por Marcos Chavarría Teijeiropublícase baixo unha licenza
Creative Commons Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional