« Martes Outubro 25, 2016 »
Start: 24/10/2016 16:00
End: 25/10/2016 11:20

luns 24 de outubro: 2º ESO, de 16H ata 17,40H.

Martes 25 outubro: 3º ESO, de 10,30h. ata 11,20h.

Expresarte!

Proxecto para a sensibilización, formación e prevención da violencia de machista a través da creación de materiais audiovisuais

O proxecto ExpresArte!, tratará en primeiro lugar, sensibilizar ao alumnado  da ESO, sobre os valores ligados a promoción da igualdade de oportunidades e a prevención da violencia de xénero. En segundo lugar, sobre o traballo realizado, ofrecer a posibilidade de levar a cabo unha campaña de difusión e sensibilización en materia de igualdade para o resto da cidadanía a través de diferentes materiais audiovisuais (curtametraxes, spots, videoclips, mini documentais)

Ademais, consideramos que dende a potenciación de procesos verdadeiramente participativos,

podemos crear as condicións didácticas necesarias para que o alumnado adquira as

competencias básicas no seu proceso de desenvolvemento persoal, de cara a asentar unha

verdadeira educación para a igualdade que teña incidencia real nos seus hábitos e

comportamentos cotiás.

obxectivos

• Proporcionar un achegamento a temática da igualdade de oportunidades ao alumnado do Concello de Bueu.

• Promover a adquisición de valores ligados á sensibilización e promoción da igualdade de oportunidades coa elaboración de diferentes materiais audiovisuais.

• Fomentar dinámicas plenamente participativas e motivadoras para que a mocidade se implique na creación de propostas de educación para a igualdade.

• Desenvolver materiais audiovisuais que promovan a sensibilización contra a violencia de xénero.

1º ESO  sesión conxunta Grupos A e B día 20 xoves.

1ª sesión de 10,30h-11,20h.

2ª sesión de 11,50h- 12,45h.