« Week of Outubro 25, 2021 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Fotografías e información de edificio del archivo(liceo) en Betanzos,  Rincones del mundo

Entre os días 5 e 29 de outubro o edificio Liceo de Betanzos acollerá unha exposición coas fotografías realizadas polo alumnado de 3º de ESO no curso 2020/21.

Animamos a toda a comunidade educativa a visitar a exposición e admirar as fotos realizadas polo alumnado.

Start: 25/10/2021 16:01

Alberto Estévez Ferreiro ven de obter a medalla de ouro GaliciaSkills 2021 na categoría de Deseño mecánico - CAD nesta sexta edición.

Organizado pola Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, Galiciaskills 2021 proxecta e difunde na sociedade á formación profesional que se imparte en Galicia.
Este é un campionato eminentemente práctico, no que o alumnado participante mide as súas destrezas e demostra as súas capacidades na realización das correspondentes probas.

Un motivo de ledicia para o noso ex alumno Alberto, a súa familia, o seu titor, José Carlos Breijo García, os docentes do CIFP Ferrolterra no que cursa actualemente estudos de Deseño de Fabricación Mecánica, e os docentes do IES Francisco Aguiar e do CEIP Vales Villamarín, onde cursou este xove betanceiro.

Parabéns, Alberto!
Start: 25/10/2021 18:03

No curso 2013/2014 o noso IES comezou a feliz aventura dos Clubs de Lectura, unha aventura que o día 20 de marzo de 2014 se extendeu aos adultos que manteñen ou mantiñan algún vínculo co noso Instituto. Desde ese día celebramos durante o curso unha reunión mensual na Libraría Biblos arredor dun libro.
   Tivemos a sorte, moitas veces, de contar coa visita cos autores das novelas elexidas: Cristiana Sánchez-Andrade (Las inviernas), Anxos Sumai (Así nacen as baleas), Celso Castro (entre culebras y extraños), Raquel Vázquez (La ocarina del tiempo), Antonio Altarriba e Kim (El arte de volar), Antón Riveiro Coello (A ferida do vento), Inma López Silva (Aqueles días en que eramos malas), Eli Ríos (Luns), Sergio del Molino (La mirada de los peces), Marcos Calveiro (O xardineiro dos ingleses), Miguelanxo Prado (Presas fáciles), Arantxa Portabales (Deixe a súa mensaje despois do sinal), Antón Lopo (Extraordinario), Andrés Neuman (Hacerse el muerto), Raquel Vázquez (Paralelo 36), José Ovejero (Insurrección) e Arantxa Portabales (Beleza vermella).

Tras a paréntese aberta, lamentablemente, en marzo de 2020, pretendemos reiniciar esta actividade volvendo á Libraría Biblos.

As persoas interesadas en sumarse ao Club deben enviar un correo a bibliofranciscoaguiar@gmail.com co asunto Alta Club de Lectura indicando no corpo do correo o interese en participar.

A mecánica de reunións alterna os encontros cos autores coa lectura doutras obras.

Para a primeira sesión mensual, esperamos poñer á disposición dos lectores, exemplares da novela Las lealtades de Delphine de Vigan.

O día da reunión do Club de Lectura os lectores poderán mercar, na Libraría Biblos, os próximos libros a ler: entre as débedas pendentes por mor da pandemia, o último premio Nacional de Narrativa: Virtudes (e misterios) de Xesús Fraga, a novela gráfica Os contos da néboa, de Laura Suárez, e Infelices de Javier Peña.
Equipo da Biblioteca

Start: 28/10/2021 11:00

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS…  Sabela Caamaño, Premio Martin Codax

Sabela Caamaño amosou a súa excelencia académica, de modo constante, nas aulas do Aguiar, que deixou no 2008.

Xa cursando ESO soubemos dos seus moitos éxitos musicais obtidos en distintos concursos internacionais.

Titulada superior en Acordeón, Pedagoxía da Linguaxe Musical e Piano, é profesora no Conservatorio Profesional de Música da Coruña.

Hoxe recibe os nosos parabéns (xunto a súa compañeira no dúo, Antía) por ter obtido cun dos seus grupos musicais, Caamaño e Ameixeiras, o Premio Martín Códax na categoría de Folk.

Start: 04/10/2021 22:00
End: 29/10/2021 21:59

Start: 31/10/2021 22:00

O primeiro de novembro non é día lectivo e ten carácter de día festivo en todo o territorio do Estado.