« Week of Outubro 4, 2021 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 04/10/2021 22:00

Fotografías e información de edificio del archivo(liceo) en Betanzos,  Rincones del mundo

Entre os días 5 e 29 de outubro o edificio Liceo de Betanzos acollerá unha exposición coas fotografías realizadas polo alumnado de 3º de ESO no curso 2020/21.

Animamos a toda a comunidade educativa a visitar a exposición e admirar as fotos realizadas polo alumnado.

Start: 06/10/2021 17:18

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS... SARA SEOANE ABELENDA, PROFESORA TITULAR DO CONSERVATORIO PROFESIONAL DE MÚSICA DE SANTIAGO

Fai non moito frecuentaba corredor e aulas no noso IES.

Como moitos dos nosos alumnos que compatibilizan, con tanto esforzo e dificultades, os estudos musicais e Secundaria e Bacharelato,  procuraba atoparlle horas ao día para estudar no Conservatorio de A Coruña e acudir aos ensaios da Banda Municipal.

Agora sabemos, lendo unha entrevista en SaxRules, que Sara Seoane Abelenda volve a Galicia para ensinar os misterios do saxofón no Conservatorio Profesional de Música de Santiago.

Reciba os nosos máis sentidos parabéns, a ritmo de Vivaldi!

Start: 08/10/2021 13:14

Os próximos días 18, 19 e 20 de outubro celebraránse varias reunións dos equipos docentes coas familias.

Debido á situación actual condicionada pola pandemia, serán convocados só os familiares dos alumnos que acuden por primeira vez ao noso centro (1º ESO e 1º BAC). Reciben esa mesma consideración as familias dos alumnos matriculados en 2º ESO, que, pola pandemia, non puideron asistir a esa reunión inicial.

Dado o límite de aforo do Salón de Actos, vémonos obrigados a establecer quendas e limitar o acceso a un proxenitor por alumno para manter a distancia interpersoal.

O calendario de reunións é o seguinte:

Luns 18 de outubro:

Ás 17 horas será a reunión dos grupos 1º ESO A e 1º ESO B.
Ás 18 horas será a quenda de 1º ESO C e 1º ESO D.

Martes 19 de outubro

Ás 18 horas será a reunión dos grupos 1º BAC A e 1º BAC B.
Ás 19 horas será a quenda de 1º BAC C, 1º BAC D e 1º BAC E.

Mércores 20 de outubro

Ás 17 horas será a reunión dos grupos 2º ESO A e 2º ESO B.
Ás 18 horas será a quenda de 2º ESO C e 2º ESO D.