PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E A MELLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS

O departamento de orientación do centro organizou, o pasado martes 14 de xaneiro, unha serie de charlas que se enmarcan dentro do Plan Director para a Convivencia e a Mellora da Seguridade nos Centros Educativos.

As charlas, que foron impartidas por unha experta da Garda Civil, contribúen á formación do noso alumnado sobre problemas de seguridade, o respecto ós dereitos e liberdades fundamentais e a educación en saúde e en valores de dignidade e igualdade entre homes e mulleres.

As charlas deste curso tiveron as seguinte temáticas: novas tecnoloxías (1º ESO), acoso escolar (2º ESO) e drogas e alcol (3º e 4º de ESO).