Aperçu des sections

  • Sesión 1

    1. Creación de contidos usando exeLearning

    2. Creación de contidos usando a H5P

    3. Creación de contidos usando a ferramenta de autor


    • A ferramenta de autor do EVA

    • Manual Exercicios da Ferramenta de Autor

    • Paquete SCORM xerado coa Ferramenta de Autor con axuda sobre o funcionamento da ferramenta

    • Breve presentación sobre ferramenta de autor e H5P

    • Manual oficial eXeLearning version 2.5. Revisar polas diferencias nos iDevices.

    • Exemplo de contido eXeLearning by Isabel Mato

    • Integrando na aula virtual

    • 1. Crea unha carpeta no teu PC chamada "Curso de eXe Learning"

      2. Descarga a ela o ficheiro U1_A1.elp a carpeta anterior

      3. Abre o arquivo U1_A1.elp con exeLearning

      4. Ordena a estrutura

      5. Renomea "Tema 1" por "O meu primeiro tema"

      6. Borra o nodo ou páxina chamada "Sección 1.3"

      7. Crea un novo nodo chamado "Sección 2.3" e ordeao

      8. Cambialle o nome ao ficheiro por "omeuarquivo" e gardao na carpeta que creaches previamente.

      9. Exporta o ficheiro como "Cartaforl independente"

      10. Xenera a carpeta no escritorio e asegurate de navegar polos ficheiros restantes.

      11. Comprime o ficheiro como zip e achegao a tarefa

      12. Subo ese ficheiro a secion 1 do teu curso do EVA (subeo como recurso zip)

      1. Crea un arquivo omeuarquivo2.elp baleiro dentro da carpeta anterior "Curso de exeLearning"
      2. En "iDevices dispoñibles" marcha o iDevice "FPD - Actividad de Elección Múltiple" para mostrar
      3. Fai click no botón "Guardar los iDevices". (Observa que agora aparece no listado de iDevices)
      4. Repite o proceso esta vez ocultando o iDevice que mostraches anteriormente
    • 1. Abre o ficheiro da tarefa anterior "omeuarquivo2.elp"

      2. Chámalle ao primeiro nodo "Formateamos texto"

      3. Crea un iDevice de tipo "Texto" dentro do nodo anterior.

      4. Imos crear un efecto FX utilizando a liña de tempo

      5. Crearase unha caixa con varios encabezados (nos que poderemos editar para poñer o titulo que queiramos) e espazos para escribir contido para mostrar ou colapsar. Poderemos editalo e incorporar calquera tipo de recurso multimedia.

      6. Para crear un novo elemento na lista escribiremos o título que queiramos incorporar e o contido desexado dentro da caixa FX creada. Marcaremos o título e seleccionaremos a opción de formato "Encabezado 2" ou "Encabezado 3" segundo se trate.

      7. Facer unha liña de tempo con 2 temas, cada tema terá 2 seccións e un texto de proba dentro de cada sección.

      8. Dentro da última sección (sección 2 do tema 2) unha das palabras debe conter un "tooltip" sobre a palabra "tooltip" que enlace con tooltip

      9. Dentro da ultima sección escribe a seguinte cita de Epicuro "A quen non contenta o pequeno, nada o contentará"

      9. Exporta o ficheiro como IMS e subeo a tarefa para entregar

    • 1. Abre o exe "omeuarquivo2.elp" creado anteriormente

      2. Crea un nodo "preguntas" colgando do raiz.

      3. Creo un tipo "tarefa" dentro da paxina anterior de preguntas

      4. Modifica o título e crea as instrucións para a realización da tarefa

      5. Engade o tempo necesario para a sua realización e o agrupamento indicado. Podes modificar os textos "Duración" e "Agrupamento"

      6. Garda os cambios

    • 1. Abre o ficheiro anterior "omeuarquivo2.elp"

      2. Dentro da páxina "preguntas" despois da tarefa engade un iDevice GeoGebra. Vaite a geoGebra e selecciona unha das actividades da cabeceira.

      3. Engade un iDevice "Encher ocos" cos seguintes textos

      • "A terra e o terceiro planeta do sistema solar"
      • "Pluton deixou de ser un planeta no 2006"
      • "Os aneis de saturno estan formados por bolas de xeo"

      4. Engade un iDevice" do tipo "Pregunta verdadeiro-falso". Modifica o título

      5. Busca un video do teu gusto e insertao no campo "Instruccions". Esta vez utiliza o código de "compartir" e o botón "pegar fragmento de HTML (codigo embebido)". 

      6. Escribe unha pregunta verdadeira sobre o video que inseriches. Enche a retroalimentación asi como unha suxestión.

      7.Escribe outra afirmación falsa. Enche tamén o cambio retraoalimentación así como a suxestión.

      8. Exporta o ficheiro como IMS e achegao a tarefa.

      9. Sube o ficheiro en formato IMS a sección 1 do teu curso.

    • 1. Abre o ficheiro "omeuarquivo2.elp" das tarefas anteriores

      2. Engade un iDevice "Lista desordenada" e modifica o título.

      3. Escribe as instrucións e introduce varios items ordeados de xeito correcto

      4. Modifica os textos do botón de comprobación asi como os de retroalimentación (tanto da resposta correcta como incorrecta)

      5. Engade un iDevice "video interactivo" e modifica o título

      6. Crea polo menos unha portada, unha pregunta e insire unha imaxe

      7. Garda o contido do teu ficheiro

      8. Exporta o ficheiro como SCORM e anexao a tarefa

      9. Colle o ficheiro SCORM anterior e subeo á sección 1 do teu curso.

    • Utilizando a ferramenta de autor crea un novo proxecto que se chame [nome]Test. Por exemplo RamiroTest. Escolle un plantilla determinada para o teu proxecto (por exemplo Cyborg). Escolle o tipo de previsualización que prefiras (Top/Down, Slider ou Acordeón)

      1. Inclúe unha páxina chama "Teoria" con un contido estático en 2 columnas. Inclúe texto en cada unha das columnas (busca calquera texto en internet)

      2. Engade unha segunda paxina chamada "Exercicios" e inclue 3 tipos de exercicios: 

      • Tarxetas con imaxes (Pon 2 monumentos para indicar a cidade en que están)
      • Arrastrar palabras (Indica texto do tipo paises/capitales para que o alumnado escriba as capitales)
      • Arrastrar zonas. Pon un mapa de galicia con 2 vilas para atopar.

      3. Publica o teu contido directamtente dentro da aula virtual e revisao dende ali

      4. Exporta o ficheiro scorm e subeo a esta tarefa

    • Páxina oficial de hp5, con exemplos das actividades posibles

    • 1. Engade un recurso H5P.

      2. Escolle a opción "Crear"

      3. No editor escolle o tipo de recurso "Agamotto"

      4. Engade as fotos das 4 estacións que están na tarefa cubrindo os campos necesarios.

      En cada imaxe cubre alomenos estes campos:

      Imaxe: As que aparecen na tarefa

      Etiqueta: Nome da estación

      Descrición: A estación vai do 21 de MES ao 21 de MES

      Sube á tarefa o ficheiro H5P que acabas de xerar.

    • Engade un recurso H5P ao teu curso do tipo "Find the hotspot"

      Pon 2 puntos, un correcto e outro non indincando a mensaxe no feedback que desexes. (utiliza un mapa con 2 puntos por exemplo)

      Proba o funcionamento do exemplo premento nos dous puntos que puxeches asi como en calquera outro punto

      Sube o H5P resultante a esta tarefa

    • 1. Engade un recurso H5P ao teu curso (Mark the words)

      2. Indicalle ao alumno/a que debe atopar os adxetivos no texto.

      3. Pegalle o seguinte texto marcando os adxectivos

      Mi padre tiene un coche muy grande y a veces nos lleva a pasear a mis amigos y a mí. Nos compra ricos helados y nos lleva al cine. Mi padre es muy bueno conmigo.

      La madre de Luciano no es como su tía. Ella es muy agradable y comprensiva. Mi amigo Luciano está casi todos los días con su tía, pero a veces voy por las noches y su madre es muy guapa, me invita a cenar y nos ayuda con nuestras tareas.

      Luciano y su familia no son de aquí, son de Madrid. Madrid es una ciudad bonita y antigua, una vez fui con mis padres a pasar las vacaciones. Me gustó mucho, quisiera volver pronto.

      4. Sube o H5P a esta tarefa

    • Engade un recurso H5P ao teu curso do tipo "video interactivo"

      Escolle un video de youtube (ainda que tamen o podes subir local). Ex: https://www.youtube.com/watch?v=ZykXgSqet6A

      Despois do sol pon unha imaxe do mesmo que enlace a wikipedia co sol

      Despois de mercurio inclue unha pregunta multiple que inclua:

      Mercurio:

      • É o planeta que está mais cerca do sol
      • É o planeta mais pequeno do sistema solar
      • Foi bautizado así en honor aos mensaxeiro dos deuses

      Ao final do video interactivo inclue 3 frases para que o alumno escolla a verdadeira

      • O sistema solar consta de 8 planetas
      • O sol está entre venus e a terra
      • Pluton e o ultimo planeta do sistema solar

      Sube o ficheiro HP5 a esta tarefa.