URXENTE: MATRÍCULA 1º ESO DÍA 9 DE XULLO

Infórmase do cambio de data de matrícula do alumnado de 1º ESO que se debe realizar toda, independentemente da letra do apelido, o día 9 de xullo.

Desculpen as molestias.

ACCESO ÁS AULAS DAS ABAU

Achégase a información referida á localización das aulas en que se van a desenvolver as probas ABAU e a porta de acceso que ten que empregar o alumnado do IES Félix Muriel.

Prégase puntualidade xa que o acceso pode ser máis complexo do que noutros anos e ter en conta todas as indicacións sanitarias.

MOITO ÁNIMO E MOITA SORTE

DATAS E FOLLAS DE MATRÍCULA CURSO 2020-2021

Nos seguintes enlaces pódense descargar as follas de matrícula do curso 2020-2021.

O sobre de matrícula cómpre recollelo na Conserxería do centro a partir do venres, 26 de xuño. Lembrade que é preciso entregar a documentación requirida no momento de formalizar a matrícula.

Lugar de Celebración das ABAU para o Félix Muriel

C.D. 05B (Comisión Delegada)

Lugar de Celebración das ABAU: Facultade de Psicoloxía e CC. Educación. Campus Sur. Santiago

Centros que se examina nesta facultade:

IES Praia Barraña Boiro

IES Félix Muriel Rianxo

IES Xulián Magariños Negreira

Fondo libros/Axudas material escolar. Curso 2020/21

Prazo presentación solicitudes: 20/05/2020 -19/06/2020

REVISIÓN DE NOTAS

A revisión de notas co profesorado realizarase cita previa. Lémbrase que as cualificacións serán publicadas no ABALAR MÓBIL o día 24, independentemente de que a súa entrega en papel e a do Consello Orientador se realice ao longo da maña do día 25.

Para realizar unha reclamación realizarase no prazo establecido (desde o o día 25 ás 10:00 horas ata o día 26 ás 14:00 horas) e deberán entregarse a solicitude en Administración.

LUGAR E HORARIO ENTREGA NOTAS ESO

O horario de entrega de notas e do Consello Orientador da ESO será o 25 de xuño no horario e lugar que consta no seguinte enlace. As cualificacións da ESO e 1º de BACHARELATO publicaranse no ABALAR MÓBIL o día 24 de xuño ás 20:00 horas.

O alumnado entrará de un en un na aula e o resto esperará fóra gardando a distancia de seguridade. Lémbrase que é obrigatorio o uso de máscara.

Horario e lugar de entrega

Publicado o Calendario de Admisión en Ciclos de FP

Xa temos datas para pedir praza nos Ciclos!

Aquí o calendario: http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/8779

LEMBRADE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 25 de xuño ás 9:00 ao 8 de xullo ás 13:00 horas

Máis información: http://www.edu.xunta.gal/fp/node/15703

BENVIDXS AO INSTITUTO!!

Paso a 1º de ESO, que materias teño que escoller?

Estás a punto de terminar a etapa de Educación Primaria e pronto terás que facer a matrícula en 1º de ESO.

DATAS DEVOLUCIÓN DE LIBROS (Fondo libros)

A devolución dos libros de FONDO LIBROS do curso 2019-2020 realizarase nas datas e horarios que se indican a continuación. Co fin de non coincidiren moitas persoas no centro, establécesense horarios segundo nivel e orde alfabética. Lémbrase que é imprescindible entregar os libros do curso pasado para optar ao Fondo Libros 2020-2021. A recolla realizarase no edificio anexo.

1º ESO (Apelidos do A ao L-incluído-): 22 de xuño de 09:00 a 11:00 horas

« Xullo 2020 »

CALENDARIO DE ALUMNADO CON PENDENTES

Podes consultar aquí, por departamento, o calendario