Concurso “La Francophonie” 1º ESO

O Departamento de Francés organizou un concurso para dar a coñecer a importancia do francés no mundo, con preto de 300 millóns de falantes en todos os continentes e segunda lingua nas relacións internacionais. Todos os alumnos de 1º de ESO, animados polas profesoras Adela Estévez Lago e María Barreiro Seoane, participaron na realización de colaxes sobre diferentes cidades, rexións ou países  francófonos. Os mellores traballos presentáronse nunha pequena exposición e o alumnado de bacharelato colaborou votando aos tres gañadores: Pilar Alonso-Jaúdenes Paz (colaxe “La Bretagne” ) de 1º ESO  C, Iria Porto Álvarez (colaxe “La Provence”),  de 1º ESO A e Pablo Tomé Cortizas (colaxe “Lyon”), tamén de 1º ESO A.

Polo seu esforzo e creatividade, o alumnado seleccionado para a exposición recibiu un pequeno agasallo.