Recursos TIC

Empezando o curso con forza: recursos online

Interesantes artigos de Bitelia sobre cinco recursos online que todo estudiante debería coñecer e ferramentas para estudiar e facer traballos en grupo.

Uso seguro e responsable das TICs. Recomendacións para as familias

Premendo o documento adxunto a esta páxina pode consultarse unha guía útil de Recomendacións ás familias do uso seguro de Internet elaborada pola Consejería de Educación de la Junta de Andalucía.

Uso seguro e responsable das TICs por parte do alumnado

Neste apartado pode accederse a material seleccionado para fomentar entre o noso alumnado un uso responsable e seguro das TICs e de Internet

PHPWebquest: aloxamento de webquest

PHPwebquest: páxina con recursos tipo webquest de diferentes materias e para diferentes estudios e niveles. Merece unha visita.

Guías de uso de OpenOffice

O Cenatic (Centro Nacional de Referencia de Aplicación das TIC baseadas en fontes abertas) ven de publicar uns cadernos de formación tecnolóxica, a modo de guías, para os programas libres máis populares. Nestas publicacións recóllense de maneira sinxela e ordenada as instruccións para utilizar as aplicacions de OpenOffice.org, como Writer, Calc, Impress, Draw ou Base e tamén aplicacións para retoque fotográfico e deseño gráfico como Gimp e inkscape.