DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA. FASE FINAL DO CAMPIONATO DE BÁDMINTON CATEGORÍA CADETE DO PROGRAMA XOGADE, DE DEPORTE ESCOLAR DA XUNTA DE GALICIA, DENTRO DO PLAN PROXECTA

O departamento de Educación Física está a organizar unha saída para participar no Campionato de Bádminton, Fase Final, do programa Xogade, de deporte escolar da Xunta de Galicia, dentro do plan Proxecta desenvolvido polo departamento.

A saída cara oPavillón deportivo de SERRA DE OUTES, onde se realizará a proba, será o día 27 de abril de 2022, ás 9:15 h., a chegada está prevista ás 14:15 h.

Os participantes serán alumnado de 3º ESO, que se clasificou na primeira fase.

A actividade é totalmente gratuíta.

O profesorado acompañante será:

- Yolanda Ferreiro

- Francisco Javier González

A relación de participantes clasificados para a fase final pódese consultar no foro de novas da aula virtual, no curso Educación Física de 3º ESO.