Título que van ver os que contesten
Explicación inicial que tamén visualizan os que van contestar
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Resposta curta . Por exemplo. De que cor é o cabalo branco de Santiago?
1 point
Podes engadir en todas as preguntas unha imaxe e redimensionala ou ligazóns a vídeos.
Parágrafo (permite respostas máis longas, pero abertas)
1 point
Resposta múltiple (so permite escoller unha opción pero podes dar por correctas varias delas)
Clear selection
Resposta múltiple para escoller imaxe (é a mesma que antes, pero podes dar a escoller unha imaxe)
Clear selection
Caixas de verificación (fíxate que as opcións agora teñen un cadrado, non un círculo). Podes escoller varias opcións como boas
1 point
Despregable (é igual que resposta múltiple, pero as opcións non aparecen senón que se despregan)
1 point
Escala lineal (ideal para enquisas de autoavaliación e avaliación do profesorado). Aquí poría a pregunta (ex: as clases de tecnoloxía son divertidas)
Non estou dacordo
Estou totalmente dacordo
Clear selection
Cuadrícula de resposta múltiple (para facer o mesmo pero con moitos items). Por exemplo : Marca a dificultade dos seguintes temas
Moi difícil
Difícil
Normal
Bastande doado
Doado
Creación dunha aula virtual
Administración dunha aula virtual
Traballar en Drive
Diapositivas de drive
Formularios de drive
Clear selection
Grade de caixa de verificación (para facer o mesmo pero con moitos items). Por exemplo : Propiedades dos materiais
Conduce a corrente
Pode imantarse
Ten baixa densidade
É ductil
É maleable
Aluminio
Aceiro
Cobre
Data (serve para dar a escoller unha data (mes, día e ano)
DD
YYYY
Serve para dar a escoller unha hora
Time
:
Ordenar as preguntas
Captionless Image
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy