Celebramos o Día do Libro 2021

Intercambio textual 2021

O venres 23 de abril, celebramos o Día Internacional do Libro 2021. Foi na carpa do patio e cumprindo as medidas sanitarias vixentes. Para conmemorar esta data tivemos dúas actividades. A primeira e durante os recreos, realizouse o intercambio textual promovido polo equipo da Biblioteca. A segunda foi un encontro con Soledad Felloza. A actriz, contadora de historias, fotógrafa, escritora e dramaturga e ademais Directora do Festival Internacional de Narración Oral Atlántica, con sede en Galicia deleitou ao  alumnado da ESO, en catro sesións, con interesantes e moi amenas historias de narración oral. Esta actividade foi organizada pola Biblioteca e o departamento de Lingua e Literatura Castelá.

Encontro do alumnado da ESO con Soledad Felloza

page | by Dr. Radut