Concurso: As Mulleres Filósofas

As mulleres filósofas 2021

O departamento de Filosofía convoca, un ano máis, o concurso "As Mulleres Fiflósofas", coincidindo coa conmemoración do 8 de marzo, "Día Internacional da Muller". En palabras do profesor responsable do concurso, Víctor González Zúñiga: "de novo chega ao IES de Valga, o celebérrimo concurso sobre as MULLERES FILÓSOFAS. Non é novo, xa ten percorrido os mellores escenarios en televisións de medio mundo, da África Austral ao Polo Norte, das televisións de Miami a Tele 5 en España. Non hai concurso con máis recoñecementos, máis aínda que o SABER E GAÑAR de Jordi Hurtado, que aínda pode desfrutarse na 2 da TVE. Tras arduas negociacións coa vicedirección, o departamento de Filosofía, organizador, conseguiu "arrancarlle" suculentos premios, para o corpo e para o espírito, como di o lema do Día Mundial da Filosofía, para quen resolva o encrucillado.
Toda a información na Aula Virtual da Biblioteca. Outros concursos, igual de interesantes, están alí tamén en marcha. Participade, participade...."
Animamos a todo o alumnado a participar na resolución do encrucillado e, de paso, aprender sobre a vida e obra dalgunhas das mulleres máis representativas da Historia da Filosofía.