PRESENTACIÓNS E COMEZO DE CURSO

Horario de presentacións para o alumnado que cursará estudos no

IES de Curtis no curso 2020/21:

Mércores 23

Xoves 24

1º ESO

3º ESO

2º ESO

4º ESO

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Venres 25

1º e 2º de Ciclo Básico Mantemento de Vehículos

1º e 2º de Ciclo Medio Sistemas Microinformáticos e Redes

1º e 2º de Ciclo Medio Electromecánica de Vehículos Automóbiles

As clases comezarán en horario habitual o día 25 de setembro para ESO e Bacharelato e o 28 para os Ciclos Formativos.

Non haberá servizo de transporte escolar os días das presentacións. Comezará o día 25 coas clases ordinarias.

Lémbrase ao alumnado que:

• Deberá manter en todo momento as medidas de seguridade e hixiene habituais: mantemento da distancia de seguridade de 1,5 metros, uso de xel hidroalcólico á entrada e á saída do centro e uso da máscara.
  • Deberá acudir á súa presentación con caderno e bolígrafo para tomar notas sobre todas as indicacións que vai recibir.
  • Está colgado na páxina web do centro o alumnado de ESO beneficiario de fondo libros. Cómpre traer unha mochila para recoller os libros asignados.

Recordade que o éxito do curso é traballo de todo o colectivo, tanto do persoal do centro coma do alumnado e familias. Facer ben as cousas, ser responsable e ter ansia vai en beneficio de todos.