Conferencia sobre Xela Arias

Conéctate á conferencia sobre Xela Arias que impartirá Marga Romero no noso centro a partir das 13:25 horas.

Preme na imaxe

Tags: ENDL

Calendario Final 2º Bacharelato e ABAU 2021

No arquivo adxunto tedes toda a información sobre o calendario fin de curso de 2º Bacharelato así como os prazos das probas ABAU 2021.

FICHEIRO

Listaxe definitiva de solicitudes de admisión admitidas

Desde hoxe están expostas no taboleiro informativo do centro as listaxes definitivas de solicitudes de admisión admitidas.

Informamos que TODAS as solicitudes presentadas foron admitidas.

Tags: Secretaría

Proxecto Ríos

No pasado mes de abril o alumnado de 1º ESO e 3º ESO desenvolveron sendas actividades relacionadas co Proxecto Ríos dentro do Plan Proxecta.

Se queres saber máis sobre estas actividades só tes que premer en cada unha das imaxes:

PROXECTO RÍOS 1º ESO                                    PROXECTO RÍOS 3º ESO

Tags: Extraescolares

Abril dos libros: Cara a cara cos clásicos

Para conmemorar o mes dos libros, o grupo de biblioteca en colaboración coa EDLG e o club de lectura do do IES Chano Piñeiro, puxeron en marcha unha campaña de animación á lectura na que puxeron cara a 32 clásicos da literatura universal. Quixeron coñecer á persoa que está detrás e dentro deses libros e difundir a idea de que os clásicos están vivos.

Premede na imaxe para acceder á recompilación dos vídeos conmemorativos.

Tags: Complementarias, Novas

Calendario Exames das materias pendentes

Preme na imaxe para acceder ao calendario da convocatoria ordinarias de exames das materias pendentes.

Tags: Xefatura de Estudos

CHARLA SOBRE ARQUEOLOXÍA

Acceso á retransmisión den directo da charla sobre arqueoloxía impartida por Noemí Silva Sánchez que leva por título Como podemos reconstruír as paisaxes do pasado.

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER

Tags: Complementarias, CC SS

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022 - SOLICITUDE

Desde o 1 e ata o 22 de marzo está aberto o período de solicitude de admisión no noso centro de cara o curso 2021/2022. Esta convocatoria unicamente vai dirixida ao alumnado que desexe ser admitido no noso centro de cara o vindeiro curso (non se inclúe o alumnado de 6º de primaria dos centros adscritos que reservaron praza e que xa están admitidos).

As prazas vacantes ofertadas de cara o vindeiro curso 21/22, que están publicadas no taboleiro informativo do centro, son as seguintes:

• 1º ESO: 11 prazas (obtivo praza todo o alumnado dos centros adscritos que a solicitou)
  • 2º ESO: 15 prazas
  • 3º ESO: 10 prazas
  • 4º ESO: 12 prazas
  • 1º Bacharelato: 9 prazas
  • 2º Bacharelato: 10 prazas

As solicitudes de admisión realizaranse usando o modelo ED550B (ver) que poderán cumprimentado tanto de forma manual como a través da aplicación admisionalumnado. No caso de que opte por empregar dita aplicación, hai que ter en conta que cando se confirme a solicitude xerarase un informe en formato pdf.

Hai dúas alternativas para presentar a solicitude:

A) Presentar o formulario debidamente cumprimentado de forma presencial no centro

B) A través da Sede Electrónica da Xunta

INFORMACIÓN ADICIONAL

a) O alumnado que está matriculado neste curso no IES ten garantida a súa praza no centro de cara ao vindeiro curso tanto para a ESO como para o bacharelato.

b) O alumnado que ten garantía de permanencia no noso centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo.

Tags: Dirección

ROSALÍA E O MAR

Para conmemorar o Día de Rosalía, o venres 26 de febreiro a partir das 13:25 horas poderedes seguir en directo o acto que estamos preparando para homenaxear, un ano máis, á figura máis relevante das nosas letras. Nesta ocasión, centrarémonos na relación da obra de Rosalía co mar.

Podedes ver á retrasmisión premendo na imaxe:

Tags: Complementarias, ENDL

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022 - Reserva de praza

ACTUALIZACIÓN (23/02/2021)

Todo o alumnado dos centros adscritos que fixo a solicitude de reserva no noso centro, foi ADMITIDO.

Desde hoxe luns dia 11 de xaneiro e ata o vindeiro 16 de febreiro está aberto o prazo para presentar as solicitudes de reserva para cursar 1º ESO no noso centro de cara ao vindeiro curso 2021/2022. Dita solicitude terá que facela unica  e exclusivamente aquel alumnado que estea a cursar 6º de primaria en calquera dos tres centros adscritos ao noso instituto.

A presentación da solicitude farase ou ben no centro de primaria de orixe ou a través da aplicación admisionalumnado presentando o formulario normalizado anexo I  e anexo I bis.

Tags: Secretaría