Venres Novembro 09, 2018

Celebración do día das Bibliotecas, o Samaín e Magosto.

Luns Novembro 12, 2018

Viaxe a Coruña para asistir á obra teatral "Tres sombreros de copa".

Alumnado de 2º e 3º ESO.

Venres Novembro 23, 2018

Carreira de Campo a través nas instalacións do campo de fútbol de Noia (Plan Xogade).
Alumnado de 1º a 3º ESO.

Luns Novembro 26, 2018

Gala de entrega de premios dos vídeos realizados polo alumnado da ESO en conmemoración do "Día internacional para a eliminación da violencia cara as
mulleres", organizado dende o CIM (Centro de información á muller) en colaboración co departamento de Orientación.

Alumnado da ESO participante nos vídeos.

O Centro, a través do Equipo de Dinamización da Biblioteca e do Departamneto de Orientación, coa colaboración do Concello de Noia, está a traballar co alumnado na
conmemoración deste día.

4ª sesión do programa ConCiencia co título "A pesca no entorno. Problemas e melloras".
Alumnado de 2º ESO.

Martes Novembro 27, 2018

Conmemoración do 25 de novembro: "Día internacional para a eliminación da violencia cara as mulleres".

Actividades conxuntas do alumnado e profesorado do Centro.

Xoves Novembro 29, 2018

Asistencia á "Mostra de Curtas" no Coliseo Noela de Noia.

Todo o alumnado da ESO, FP Básica, 1º BAC, e alumnado de Imaxen e Son de 2º BAC.