II Competición de Robots da EEI

O venres 29 de abril varios grupos de alumnos de 1º ESO e 3º ESO participarán na II Competición de Robots da EEI  no CUVI, nunha actividade organizada polo departamento de Tecnoloxía do centro.

Ciencia en movemento

O venres 27 de febreiro, teremos no instituto unha exposición itinerante relacionada co programa Ciencia en Movemento, organizada polo departamento de tecnoloxía. Haberá actividades programadas para os cursos de 3º ESO e 4º ESO, pero estará aberta a toda a comunidade educativa.

Visita ao Marco

O Martes 16 de decembro oa alumnos de 1º Bacharelato visitarán o Marco de Vigo, para visitar as exposicións de Artfutura e Score.

Visita á Escola de Enxeñería de Telecomunicacións da Universidade de Vigo

O luns 10 de Novembro, os alumnos matriculados en Electrotecnia e Tecnoloxía Indunstrial II de 2º Bacharelato, visitarán a Escola de Enxeñería de Telecomunicacións da Universidade de Vigo

Tecnoloxía Industrial II